thoerl Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 hei eg har stilt mange spill angående om pc'en min er god nok til spill men her er i verftfall et sånt spørsmål:P e denne pc'en god nok til å kjøre Empire Total War? eg lurer siden folk sier empire total war, viss man skal kjøre det spillet så må man ha en god pc. her e den pcen eg har: http://datakjeden.no/PartDetail.aspx?q=p:2121484;c:36161
Speciale Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Dette er minimumskravene: OFFICIAL MINIMUM SYSTEM REQUIREMENTS AS STATED BY CREATIVE ASSEMBLY: "Operating System: Windows XP 32(service pack 2), Windows Vista 32 OS. Processor: 2.4 GHz Single Core Intel or AMD equivalent processor. System Memory: 1GB RAM (XP) 2GB RAM (Vista). Graphics Card: 256MB DirectX 9.0c compatible video card (shader 2.0 or higher). Sound Card: Directx9.0c compatible sound card. Windows compatible mouse & keyboard. 15 GB free uncompressed hard drive space." Og er det noen som har forsøkt å si deg at du har en dårlig maskin (uansett, innlegget er feilpostet)
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Nei du har en veldig bra pc du ikke noe og bekymre seg over
thoerl Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Skrevet 14. februar 2009 Nei du har en veldig bra pc du ikke noe og bekymre seg over takk der begynte jeg å lure. puhh takk for at du sa det eg følte at eg hadde en dårlig pc, takk for at du fikk meg til å senke skuldrene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå