Gå til innhold

God of War III ny trailer(extended)


Allt í lagi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kan ikke beskrive med ord hvor mye jeg gleder meg til GoW III....

:wow:

 

Men nå begynner jeg virkelig å skjønne hva det var som fikk David Jaffe til å klikke mongo!

 

Hmm, kan du utdype?

 

Som du sikkert vet er David Jaffe hoveddesigneren bak det første God of War spillet, og co-designer (sammen med Cory Barlog) i God of War II. Med andre ord er han fyrn vi har å takke for at God of War og Kratos er så grasalt kule. :D

 

Offisielt har ikke David Jaffe noe å gjøre med utviklingen av God of War III, bortsett fra at det er kjent at han utdypet historien i hovedtrekk helt siden han holdte på med God of War I. Men det spekuleres i at Jaffe hjelper til litt her og der, og blir til tider invitert til SCE Studios Santa Monica for å se hvordan utviklingen går.

 

Uannsett, 23. November i fjor la han ut følgende på bloggen sin hvor han fortalte litt om hvor fantastisk God of War III så ut da.

I ain't no fan boy but this mother fucking game looks like nothing you've ever played...and you can hold me to that when this thing hits and when they start showing gameplay footage. It looks like a painting come to life- it's THAT good looking.
(derav "klikke mongo").

 

Dette var før GoW III teaservideoen ble vist på Spike TV Video Game Awards, der man bare fikk se små deler av den nye videoen, med dårligere teksturer. Derfor skjønte ikke folk hva han mente, og sa at dette så jo slettes ikke så bra ut. Men både før (video etter 7:10), og etter Spike TV showet har han avklart at den teaseren ikke representerer hva han fikk se av spillet.

 

Når vi nå ser den nyeste videoen burde alle begynne å skjønne hva han ble så oppspilt over. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...