Gå til innhold

Trygt å slette profil ved salg?


chiefo

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg har automatisk pålogging til nettet med min PS3. Skal selge den nå og lurer derfor på om det bare er å slette profilen - så er alt trygt og godt? Vil ikke risikere at personen som overtar kan handle fritt på PS-store.

Jeg har slettet profilen min, og det ser "trygt" ut - er det noen som har litt mer erfaring med dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det ikke noe at man "linker" et ps3 system til psn kontoen inne på oppsettet av ps3 eller psn kontoadmin. Husker ikke helt. Hvis det er det så bør man vel ta vekk den før salg.

 

Edit: Fant det, under kontoadmin er det aktivering / deaktivering av ps3 system mot psn kontoen

Endret av Odals-kongen
Lenke til kommentar
Er det ikke noe at man "linker" et ps3 system til psn kontoen inne på oppsettet av ps3 eller psn kontoadmin. Husker ikke helt. Hvis det er det så bør man vel ta vekk den før salg.

 

Edit: Fant det, under kontoadmin er det aktivering / deaktivering av ps3 system mot psn kontoen

Hvorfor selger du den nå killzone2 God of War III inFamous Ratchet & Clank Future 2 Uncharted 2: Among Theives og mer http://www.vgchartz.com/forum/post.php?id=563049

Lenke til kommentar
Er det ikke noe at man "linker" et ps3 system til psn kontoen inne på oppsettet av ps3 eller psn kontoadmin. Husker ikke helt. Hvis det er det så bør man vel ta vekk den før salg.

 

Edit: Fant det, under kontoadmin er det aktivering / deaktivering av ps3 system mot psn kontoen

 

Jeg sletta min konto, og da tror jeg mye var gjort.

Lenke til kommentar
Oi..dette tenkte ikke jeg på når jeg solgte min. Men måtte man ikke kjøpe "poeng" først, for å så handle ting? husker ikke helt jeg..

 

Da bør du holde et øye med kontoen din, om det er noe PSN utgifter der. :p

 

Om du har VISA kortet lagt inn så er det jo bare å trykke for å kjøpe.

Lenke til kommentar
Er det ikke noe at man "linker" et ps3 system til psn kontoen inne på oppsettet av ps3 eller psn kontoadmin. Husker ikke helt. Hvis det er det så bør man vel ta vekk den før salg.

 

Edit: Fant det, under kontoadmin er det aktivering / deaktivering av ps3 system mot psn kontoen

 

Jeg sletta min konto, og da tror jeg mye var gjort.

 

Mener jeg leste et sted at det var en som hadde kjøpt og solgt mange ps3 systemer og at han ikke fikk aktivert nye pga det var så mange aktiverte ps3 systemer på psn kontoen, vet ikke hvor mange det var snakk om.

Lenke til kommentar
Er det ikke noe at man "linker" et ps3 system til psn kontoen inne på oppsettet av ps3 eller psn kontoadmin. Husker ikke helt. Hvis det er det så bør man vel ta vekk den før salg.

 

Edit: Fant det, under kontoadmin er det aktivering / deaktivering av ps3 system mot psn kontoen

 

Jeg sletta min konto, og da tror jeg mye var gjort.

 

Mener jeg leste et sted at det var en som hadde kjøpt og solgt mange ps3 systemer og at han ikke fikk aktivert nye pga det var så mange aktiverte ps3 systemer på psn kontoen, vet ikke hvor mange det var snakk om.

 

Fant det jeg tenkte på

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...sn+kj%F8p+selge

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...