Gå til innhold

Tower Defense i WC3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet
Den mest populære er nok Wintermaul, men det finnes mange varianter over Tower Defense.

Wintermaul er nok langt fra mest populært. Det TD mapet jeg ser som er mest hosta er Green TD.

Skrevet
Den mest populære er nok Wintermaul, men det finnes mange varianter over Tower Defense.

Wintermaul er nok langt fra mest populært. Det TD mapet jeg ser som er mest hosta er Green TD.

Mafarazzo's Tower Defense er også e populær versjon, som har blitt endret og splittet opp hundrevis av ganger, og det finnes nå mange varianter av denne. Jeg liker denne, og spesielt de tidlige versjonene veldig godt.

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet
Men er det ingen som vet hvor man finner den TD-en som er i spillet? Der man bla får Brewmaster.

Kan du ikke sette deg ned litt å prøve å gi en mer utfyllende forklaring på hva du leter etter. Hvis ikke så er det ikke lett å hjelpe deg.

Skrevet

Azure TD er vel den trådstarter mener, den fulgte med tft helt fra lanseringen.

Andre TD-er som er verdt å få med seg er fireball's, zoatar og dixie. Liker man en utfordring og har man noen å spille med så er burbenog utrolig gøy - vanskelig å klare, men en gøyal utfordring når man er flere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...