Gå til innhold

Skandaløst dårlig dekning av Rally Norway på tv


Atald

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle har vel fått med seg Solberg-brødrenes mindre heldige engelsk, og nå slo jaggu Menkerud og Jens Stoltenberg til. De har alle dårligere uttale enn gjennomsnittet av en tiendeklasse. Absolutt gode ambassadører for Norge, men sprer nok også ryktet om at nordmenn flest slett ikke kan snakke god engelsk.

Lenke til kommentar
Absolutt gode ambassadører for Norge, men sprer nok også ryktet om at nordmenn flest slett ikke kan snakke god engelsk.

Loeb, Latvala, Sordo og gjengen er vel på samme engelskspråklige nivå som Solberg. Jeg er mer av den oppfatning at motorsportsutøvere flest ikke kan snakke engelsk :)

Endret av freke
Lenke til kommentar

Jeg personlig er sjitlei av å se Loeb på TV. Han har akkurat vunnet RN og sier:

 

"For sør I am happii..." uten å fortrekke en mine. Han smilte såvidt når Hirvonen kom bort for å gratulere. Kjedelig med en sportsutøver med så lite følelser og innlevelse. Det er jo en grunn til at de på WRC-Radioen er så glade i Galli og brødrene Solberg, siden de gir så mye av seg selv i intervjuer og på TV, uansett om det går bra eller dårlig.

 

Å få noe ut av sjåførene er til tider vanskelig, og jeg husker et intervju mellom Grönholm og Becs Williams. Hun var klar over at Grönholm sier lite, spesiellt når det går dårlig, så hun spurte:

 

 

Becs: "In more than three words, how will you sum up your day today?"

Marcus: "Not very good... Today." :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...