residenevil Skrevet 28. mai 2009 Skrevet 28. mai 2009 er det noen som kan gi meg en sån ca.pris for å fikse 3 red rings of death(eller røde bananer som en fyr kalte det)?
xboxsupport Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Skrevet 29. mai 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport
Alinoe Skrevet 29. mai 2009 Skrevet 29. mai 2009 Reklamasjonsrett 5 år, ta det opp med butikken du kjøpte konsollen fra (Diskusjon angående reklamasjonsretten mot microsoft taes i forbrukerrett forumet) Dersom du ønsker å holde den diskusjonen i forbrukerrettforumet må du ikke komme her og poste feil informasjon. Man har full rett til å reklamere mot microsoft.
xboxsupport Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Skrevet 29. mai 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 31. mai 2009 Skrevet 31. mai 2009 jeg har gjort det før, men jeg klarer ike å finne ut hvordan man sletter spill man ikke har achievements i.
Totenkopf Skrevet 31. mai 2009 Skrevet 31. mai 2009 (endret) Har Microsoft noen planer om å legge til støtte for 1900x1200 i en kommende oppdatering? Tenker da på slike svarte linjer på sidene, ikke bredere bilde. De støtter allerede ganske mange forskjellige oppløsninger, så det burde ikke være noe stress å fikse det. (Spiller en del på monitor med VGA-kabel. Native res er 1900x1200, så bildet går bare utenfor skjermen på sidene når jeg prøver å spille på 1900x1080) Endret 31. mai 2009 av Totenkopf
xboxsupport Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Skrevet 1. juni 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport
Espen-kun Skrevet 2. juni 2009 Skrevet 2. juni 2009 hvor mye koster live points? har ikke xbox selv men planer om å kjøpe : D
Alinoe Skrevet 2. juni 2009 Skrevet 2. juni 2009 Ja, men som sagt her tidligere i en annet tråd på forumet her så har microsoft bestemt at xbox support ikke skal ta imot reklamasjoner lengre. Microsoft har FORTSATT ikke noe de skulle ha sagt over hvordan norsk forbrukerrett fungerer.
xboxsupport Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Skrevet 3. juni 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport
V5R1X Skrevet 3. juni 2009 Skrevet 3. juni 2009 (endret) Hei, xboxsupport! Kanskje du kan svare på et par spørsmål... Jeg har eid en Xbox Elite i ca. 2 år snart. For ca. 4 måneder siden begynte det å skje noe rart. Når jeg nå slår av Xboxen er det ofte at vifta ikke slutter å gå. For å slå den av må jeg skru på xboxen igjen, for å dernest slå den raskt av (ved trykk på av/på-knapp). 1. Er dette en vanlig feil? 2. Kan dette skade Xboxen på andre måter enn at vifta kan bli slitt? 3. Burde jeg levere den til support fort som f? 4. Hvor ligger verkstedet til Xbox-support? Takk for hjelp Endret 3. juni 2009 av J-Core
xboxsupport Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Skrevet 3. juni 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport
SpecialForce Skrevet 3. juni 2009 Skrevet 3. juni 2009 Aye, lever den inn før 2 års perioden ellers blir det bare mye ekstraarbeid for deg. De eksakte tekniske farene med dette problemet har jeg ikke svar på, men kan hende vifta slutter å fungere og da slutter xboxen å fungere også. Verkstedet ligger i Tjekkia Det gjør visst lageret også, fikk tilsendt mitt hdd-overføringskabel fra tsjekkia også.
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 3. juni 2009 Skrevet 3. juni 2009 jeg tror min også er slik med vifte. skal det ikke være slik for at den skal kjøle seg ned litt etterpå?
SpecialForce Skrevet 3. juni 2009 Skrevet 3. juni 2009 Absolutt ikke, jeg har hatt to xboxer og jeg har aldri opplevd noe lignende. Har også en Elite.
erlendo89 Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 Xboxen min fikk tre røde ringer for to dager siden og da må jeg vel levere den inn. Men skal den leveres inn der den ble kjøpt da eller. Kjøpte min brukt på finn.no. Den er kjøpt ny på elkjøp i Ålesund og jeg bor i trondheim, men kan den leveres inn til elkjøp trondheim da eller må den til ålesund. Eller skal den leveres til support???
Anbefalte innlegg