Gå til innhold

Amobil.no: Nå må dere ta ett skippertak.


Anbefalte innlegg

Åpent brev til redaksjonen, inntereserte og eiere.

 

Jeg har vært ivrig leser av Amobil i lang lang tid, det har vært den mest komplette siden i Norge for oss mobil entusiaster. Men plutselig ble forspranget dere hadde til andre konkurerende sider borte, dere ble plutselig trege med tester og nyheter. Nå har det gått så langt at dere ikke en gang skal til Mobile World Congress. Dette er å ta mange steg tilbake å få dere til å virke som en hobby side. Beklager min ærlighet, men det er trist å "miste" en side man har blitt så glad i over årene.

Hva dette skyldes kan forbli uvvist, men dere må rette dette opp...vi er mange her ute som ikke vil miste dere helt (det virker nemlig som dere er på stø kurs mot nedleggelse).

Nå har dere altså gått fra å være den raskeste norske siden til den tregeste hva anngår tester og nyheter...det er bloggere som ligger langt forran dere for guds skyld!

Nå er tiden inne for å ta ett skippertak, enten problemet ligger i redaksjonen eller hos eier. Dere er farlig nær å miste mange lesere...om det som skal til er tips om nyheter fra lesere så gi meg en adresse så skal jeg gi dere tips, jeg og mange andre hjelper gjerne til med å bygge opp Amobil igjen.

 

mvh

Mobifil

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, og takk for tilbakemelding!

 

Årsaken til at vi ikke stiller på Mobile World Congress er i stor grad dårlig timing, og dette er innsparinger som rammer flere enn bare Amobil. Vi forventer at mangel på reisebudsjett er veldig midlertidig, men det er svært synd at dette traff tidspunktet for Mobile World Congress. Alle i Amobil-redaksjonen har et stort ønske om å rapportere fra årets største mobilhappening, men det er dessverre ingenting vi kan gjøre med saken. Vi vil dekke det som skjer i Barcelona hjemmefra i størst mulig grad.

 

Når det gjelder tester har vi alltid jobbet med å være så tidlig ute som mulig, men samtidig vil vi ha grundige tester. Nå skal vi bytte kontorlokaler til Edda Medias hovedkontorer i Oslo, noe som vil føre til at vi kommer nærmere PR-byråene som leverer produktene. Dermed får vi større mulighet til å være tidlig ute med testene våre. Likevel er det viktig at det ikke går ut over grundigheten, og vi skriver ikke tester uten å ha brukt god tid med produktene på forhånd. Vi synes kvaliteten er det viktigste.

 

Nyhetene skrives fortløpende og på kort tid, så her er det ingen vits i å henge etter. Vi har alltid prioritert de nyhetene med størst nyhets- eller interesseverdi først. En liten påstand fra min side: Jeg har ikke inntrykk av at vi er sent ute med viktige nyheter, for eksempel ved nye lanseringer, og i de tilfellene vi er senere ute med en nyhet er sakene våre som oftest langt mer inngående enn konkurrentenes. (/påstand) Vi vil selvsagt jobbe videre med å være så tidlig ute som mulig.

Endret av CesiuM_e
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...