Gå til innhold

Min P4 2,4 KLIKKER bare når jeg klokker!! Tror d er HK! HLP!


magneto

Anbefalte innlegg

Hei folkens. Håper noen har kan hjelpe meg og jeg regner med at noen kan d. Siden d er en god del flinke folk her.

 

Som sagt så har jeg etMSi 645E MAx 2. Tror dette er problemet.

 

 

Når jeg klokker opp til 2,7 så funker liksom ingenting som d skal. Spillene hopper bare ut og det kommer en rar beskjed. Noen ganger starter bare PC'en opp på nytt og noen ganger da er også BIOS'en satt tilbake til 100fsb som ikke er deafault'en engang.

 

Når jeg går over 2,7 så kommer jeg ikke inn i Windows engang. Det kommer bare bluescreen og masse rart.

 

Tempraturen ligger på 35-43 når jeg har klokket og da kan da umulig temp'en være problemet. Jeg har boxed vifte men masse vifter inni PC'en. Så det er full gjenomtrekk.

 

TRor ikke HK'et er så veldig klokkevillig for å si det sånn. Max Vcore er 1,60 bare så dere vet d ,men ser jo at flere av dere kjører på lav Vcore.

 

Burde jeg kjøpe det nye Abit HK'et som er veldig klokkevennlig?

 

Blir så frustrert over dette så jeg håper jeg kan få hjelp fra noen eksperter eller noen som har peil ihvertfall.

 

TAkk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har kjørt Vcore opp på 1,6 (som er max). Da kom jeg for eks inn i Generals. Virker som om volten er for lav da siden når jeg stilte opp ble d ihvertfall litt bedre. Skulle bare hat muligheten til å stilt litt til. Har DRam på 1:1. Aner ikke hvor mye ramma tåler å bli klokka heller.

 

Det står liksom på hovedkortet at det støtter overklokking, men da må de mene 100mhz eller noe da. lol

 

 

Jeg kan ikke still på noen settings angående PCI og AGP så jeg antar at de blir klokka for mye ne det den hersens G4'en takler ihvertfall.

 

Har jo også sett at folk overklokker med enormt lite Vcore. Hvordan kan de de? Jeg trodde ikke man kunne ha så lav som 1,44 å slikt. Jeg så dette på overclockers.com

 

Vennligst hjelp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...