Gå til innhold

Samsung Omnia HD i8910 - 8mp, 720p video, S60 v5


genser

Anbefalte innlegg

og du spør i omnia HD tråden fordi..?

 

Du må nok flashe ROM'en til en norsk utgave, men Jet har et propietært OS så det aner jeg ikke hvordan du gjør.

 

jeg spørr her fordi jeg har omnia selv, så denne forum tråden har jeg som link, å jeg tengte at noen i omnia tråden kansje hadde peiling.. sorry

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hallo. jeg har nettopp flashet min omnia hd, men får ikke kontakt med samsung pc studio og får da ikke lagt tilbake backupfila som jeg tok før jeg flashet den. jeg flashet for øvrig med I8910UZCII3 hvis dette sier noen noe... hadde vært utrolig digg å fått et raskt svar for det er utrolig kjipt å skrive alle kontaktene mine og slik på nytt..

Når du flashet den, måtte du flashe den i XP da eller?

Hvilket program brukte du?

flashet i xp ja... brukte Symbian_ROM_Flashing_Tool_v1.50...

Lenke til kommentar
oppdaterte RoadSync'en med en link jeg fant på nett, får nå beskjed om at trail perioden nå er ute. Tok ikke vare på noe aktiverings kode av noe slag. noen som har noen gode forslag?

 

Dersom du husker hvilken e-postadresse du registrerte Roadsync på ved første oppstart, så kan du gå til disse sidene http://www.dataviz.com/. Trykk på linken som heter "Where is my registration number?" Tipper den hjelper deg med å motta reg.nummer på nytt.

Endret av iamgod
Lenke til kommentar
bruker musikkspilleren mye, har ikke opplevd noe slikt. Ligger telefonen i ro eller har du den i lomma? Kan jo være akselerometeret som reagerer og snur skjermen frem/tilbake om du er i bevegelse, det kan stoppe musikken en brøkdel av et sekund.

 

Har kjøpt skjermbeskytter, silikonetui og audiovideo kabel til telefonen nå fra iutstyr.no

 

Hei hei...!

Jeg har kjøpt både læretui og silikonskin fra It-utstyr. Men finner ikke den der a/v-kabelen du nevner her. Kan du legge ut en link?

På forhånd takk!

Lenke til kommentar

Butikkene skjems.....

 

Var en runde på de større elektromarkedene,samt i spesialbutikker for mobiler i dag. Skulle ha noe tilleggsutsyr til Omnia HD. På det første stedet ristet ekspeditør medfølende på hodet, på Expert sto mannen bare å kikket misunnelig på silikonskinnet rundt min Omnia, og på Telekiosken sa han rett ut at de omtrent ikke hadde tilleggsutstyr til Omnia HD. På alle stedene var de særlig oppgitt over, at Samsung ennå ikke har forsynt dem med en tilkoblingskabel til TV.

 

Og det er jo elendige greier, når telefonen markedsføres så tungt som den eneste med HD-opptaker. Hadde vært praktisk å kunne plugge den inn i et fjernsyn....

Endret av dejavu57
Lenke til kommentar
oppdaterte RoadSync'en med en link jeg fant på nett, får nå beskjed om at trail perioden nå er ute. Tok ikke vare på noe aktiverings kode av noe slag. noen som har noen gode forslag?

 

Dersom du husker hvilken e-postadresse du registrerte Roadsync på ved første oppstart, så kan du gå til disse sidene http://www.dataviz.com/. Trykk på linken som heter "Where is my registration number?" Tipper den hjelper deg med å motta reg.nummer på nytt.

 

Takk takk. Får prøve det

Lenke til kommentar
Jeg har kjøpt både læretui og silikonskin fra It-utstyr. Men finner ikke den der a/v-kabelen du nevner her. Kan du legge ut en link?

På forhånd takk!

Se på menyen til venstre. Trykk Kabler og tilbehør -> iphone, ipod, mp3 kabler. Der er det to alternativ, vanlig eller sammentrekkbar (jeg kjøpte den sistnevnte)

 

update: fikk det nå nettopp. Men virker som om det er kvalitetsproblem med kabelen, får forstyrrelser i lyd og bilde, tror at kabelen går over i hverandre en plass. Jeg skal klippe den i to og lodde de sammen og se hva som skjer. Det kan være det er feil kabel til telefonen også, men jeg trodde TRRS plugger var standard.

Endret av apegryn
Lenke til kommentar
Jeg har kjøpt både læretui og silikonskin fra It-utstyr. Men finner ikke den der a/v-kabelen du nevner her. Kan du legge ut en link?

På forhånd takk!

Se på menyen til venstre. Trykk Kabler og tilbehør -> iphone, ipod, mp3 kabler. Der er det to alternativ, vanlig eller sammentrekkbar (jeg kjøpte den sistnevnte)

 

Mener du de i-phone/pod kablene? Hvilken av dem passer? Har du prøvd å koble Omnia til TV med den? http://www.iutstyr.no/index.php?main_page=...mp;cPath=184_11

 

Iutstyr var forøvrig lynkjappe på levering. Kjøpt,betalt og sendt lørdag kveld,i postkassa mi mandag. Det har jeg aldri opplevd før.

Lenke til kommentar

les edit'en min lengre opp. Alle komposittkabler med TRRS jack i andre enden skal i utgangspunktet fungere på omnia hd. Den rullsammen kabelen tror jeg har en feil, får såvidt bilde på tv'en og masse støy på lyd.

 

edit2:

Hmm finner ikke feilen, har gått over kabelen med multimeter, alt ser ut til å være intakt. Mulig ipod TRRS pluggen er ulik den som skal fungere til omnia hd. Jeg vil fraråde deg å kjøpe kabelen før jeg eller noen andre vet sikkert om den skal fungere eller ikke.

Endret av apegryn
Lenke til kommentar
Yuuhuuu. I dag kom endelig Spotify. Løp og kjøp! Spotify

 

 

Yup. Og den funker på vår mobb, ikke minst:) Men må man betale for dette uansett??? Jeg har ikke spotify på pc. Finnes det en lur måte man kan få spotify til å funke på mobben helt gratis??

 

Det finnes bare i betalingsversjon for mobil. Kommer neppe noen gratisversjon for mobil. For de som ikke har Spotify fra før kan kjøpe premium versjon direkte. 99 kroner er bøss for de som liker musikk. Man kan når som helst avslutte abonnementet hos spotify slik at det max vil koste deg 99 kroner hvis du vil teste på mobil eller pc.

Lenke til kommentar
Yuuhuuu. I dag kom endelig Spotify. Løp og kjøp! Spotify

 

 

Yup. Og den funker på vår mobb, ikke minst:) Men må man betale for dette uansett??? Jeg har ikke spotify på pc. Finnes det en lur måte man kan få spotify til å funke på mobben helt gratis??

 

Det finnes bare i betalingsversjon for mobil. Kommer neppe noen gratisversjon for mobil. For de som ikke har Spotify fra før kan kjøpe premium versjon direkte. 99 kroner er bøss for de som liker musikk. Man kan når som helst avslutte abonnementet hos spotify slik at det max vil koste deg 99 kroner hvis du vil teste på mobil eller pc.

 

 

 

sikker på det? noen som har prøvd. Eg registrete meg nettopp på spotify uten noe invite, men alikevel helt gratis. Trykte inn brukernavn og passord inne på mobilversjonen, men tok ikke sjangsen på å trykke "OK". Hm. Kan det være spotify ikke har tenkt at folk med gratis spotify også kan ta i bruk spotify gratis med mobilversjonen????????????????

Lenke til kommentar
Yuuhuuu. I dag kom endelig Spotify. Løp og kjøp! Spotify

 

 

Yup. Og den funker på vår mobb, ikke minst:) Men må man betale for dette uansett??? Jeg har ikke spotify på pc. Finnes det en lur måte man kan få spotify til å funke på mobben helt gratis??

 

Det finnes bare i betalingsversjon for mobil. Kommer neppe noen gratisversjon for mobil. For de som ikke har Spotify fra før kan kjøpe premium versjon direkte. 99 kroner er bøss for de som liker musikk. Man kan når som helst avslutte abonnementet hos spotify slik at det max vil koste deg 99 kroner hvis du vil teste på mobil eller pc.

 

 

 

sikker på det? noen som har prøvd. Eg registrete meg nettopp på spotify uten noe invite, men alikevel helt gratis. Trykte inn brukernavn og passord inne på mobilversjonen, men tok ikke sjangsen på å trykke "OK". Hm. Kan det være spotify ikke har tenkt at folk med gratis spotify også kan ta i bruk spotify gratis med mobilversjonen????????????????

 

Njaei sikker er jeg ikke, men det står iallefall under requirements at man må ha premium abonnement for mobil versjon. Står det samme på de nettstedene jeg har vært innom og lest om dette på nettet i dag også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...