explosive Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 HEI Jeg skal kjøpe ny data om en uke eller to, og jeg vil ha en som skal takle Crysis på high. Tror du denne hadde klart det? Hovedkort: Asus Rampage II Extreme, X58 Skjermkort: XFX GeForce GTX 260 896MB PhysX CUDA Ram: OCZ Reaper HPC DDR3 1866MHz 6GB KIT Prosessor: Intel Core™ i7 Quad Processor i7-920 strømforsyning: Corsair Powersupply 1000W Black Harddisk: WD Caviar® Black 750GB, 3,5", SATA Kabinett: Antec Skeleton (without PSU) Skjerm: Eizo 22" LCD FlexScan S2202WSEK, Black Jeg er ikke en elektro- ekspert så derfor spør jeg dere som jeg tipper har MYE mer peiling ( alt skal kjøpes på komplett) Er det noen ting som kunnes endret på eller? Takk for alle svar!
Gavekort Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Er du gal? Crysis er ikke akkurat det ultimate kravet lenger. Jeg tipper at den klarer 1,5 instanser av crysis på ultra high.
explosive Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Skrevet 8. februar 2009 Men problemet er at jeg er J***** kravstor så du tror den ville taklet det meste av spill? ^^
Gavekort Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Men problemet er at jeg er J***** kravstor så du tror den ville taklet det meste av spill? ^^ Absolutt.
celidog Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Om du merker i fremtiden at pc'en din ikke klarer nye spill på fullt grafikk, så er det bare å skifte skjermkort. GTX 260 er ikke allverdens beste skjermkort ute.
T-Bear91 Skrevet 29. mars 2009 Skrevet 29. mars 2009 den kjører vel crysis ganske glatt på high. muligens noen instillinge på very high
Gavekort Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 den kjører vel crysis ganske glatt på high. muligens noen instillinge på very high Gratulerer, du har offisielt tatt feil.
celidog Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 den kjører vel crysis ganske glatt på high. muligens noen instillinge på very high Slutt å tull nå. Vit hva du snakker om før du sier noe. Denne kan absolutt kjøre crysis på very high lett. Vil til og med tippe den er oppe i ganske så god nok FPS også.
SaitekQ Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Så er det spørs hvordan oppløsning og AA! Anti Alliasing ( Sikkert stavet feil ) dreper fps'en!
larsere Skrevet 22. april 2009 Skrevet 22. april 2009 For stabil fps må du nok ned på high på Shaders og Shadows, jeg vill anbefale å bruke en autoexc og kjøre i DX9. Noe som gjør at jeg kan kjøre med ultrainstillinger på mit HD4870.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå