Gå til innhold

Alan Wake - samletråd

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Tenkte jeg skulle skrive en liten samletråd med Alan Wake informasjon, og samtidig spørre om det er noen her ute som vet noe om spillet? Tenker da på progress, teknisk informasjon, o.l. Lenge siden jeg har lest noe om Alan Wake her... så:

Alan wake

Utgivelses dato: Ukjent

Fakta om spillet:

Utvikler: Remedy - W

Utgiver: Microsoft - W

Grafikkmotor: Havok - W

Historie: Alan Wake, en bestselgende forfatter, har ikke greid å skrive noe på over to år. Kona Alice tar han med til en liten, idyllisk by i Bright Falls for at Alan skal få tilbake inspirasjonen sin. (?) Men når Alice plutselig forsvinner, havner Alan i et mareritt. Ord for ord, blir hans siste verk, som han ikke kan huske å ha skrevet, virkelighet.

Skjermbilder:

alanwakebookstore720pcy5.th.jpgalanwakeforestminingcarzf7.th.jpgalanwakesunset720prb3.th.jpgalanwake2ai7.th.jpg92800620060927screen003ou8.th.jpg51490535bi3mi9.th.jpg

Trailer:

Klikk meg

Alan Wake's utgivelses dato har IKKE blitt offentliggjort enda, og utviklerene sier at "spillet er ferdig, når det er ferdig". Med andre ord tar de seg god tid til å fullføre spillet, noe jeg tror de fleste setter pris på til tross for at det kan være hardt å vente på noe så spennende.

Det har vært mange falske utgivelses datoer ute, og det begynte faktisk allerede i 2005. (!)

Her er noen av de:

• November 15, 2005 - cheatcc.com
  • January 1, 2007 - EBGames
  • September 5th/30th, 2008 - Amazon.co.uk
  • December 31, 2008 - EB Games

Utgivelses datoen blir trolig offentliggjort på Alan Wake forumet.

Andre emner på diskusjon.no som omhandler Alan Wake:

Release til Alan Wake fastsatt?

Hva skjer med Alan Wake?

Alan Wake kommer den 28 mars?

Nye Alan Wake skjermbilder (Bilder fungerer ikke)

Info om Alan Wake

Legger også ved to bilder som viser hvor flott miljø og stemning det er i spillet.

Har folk noen forventinger eller tanker til dette spillet? Er det flere som nesten ikke kan vente? :mrgreen:

Si gjerne om det er noe annet du vil at jeg skal skrive.

post-133495-1234105690_thumb.jpg

post-133495-1234105709_thumb.jpg

Endret av Syncronautus
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaporware!

Jeg tror, og håper det ikke stemmer.

Remedy driver enda å utvikler spillet, så det er iallefal liv i leieren. :)

Skrevet

Det er nok litt tidlig å lage en samletråd om dette spillet, da Remedy ikke har gitt oss noe nytt å gå etter på lenge. De ga ut en trailer for ikke så lenge siden, så håper de har planer om å lette litt på sløret nå, men det vil tiden vise.

Skrevet

Fikk en melding av MarkusRMD, som er med i utviklerteamet deres igår.

Thanks Lasse,

We certainly aim to get the games done and out as fast as we can, but especially new game IPs (and with fully new tech) are harder projects.

Thanks for your kind words!

Markus

Skrøt litt av de, og sa at jeg syntes det var bra at de ikke slapp ut spillet før de virkelig var fornøyd med det.

Ifølge denne meldingen, jobber de altså så fort de kan. Kanskje vi kan vente oss Alan Wake iløpet av 2009. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...