Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

jeg har det nesten lokkens som han


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_unknown_*

bare at jenta jeg er forelsket i nesten alldri møter meg men det er fordi vi går på forskjellinge skoler men i en veldigliten by. br.sund. mn jeg vet ikke hva jeg skal gjøre hjelp meg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_unknown_*
bare at jenta jeg er forelsket i nesten alldri møter meg men det er fordi vi går på forskjellinge skoler men i en veldigliten by. br.sund. mn jeg vet ikke hva jeg skal gjøre hjelp meg

 

vi kan ligge å kose i sengen bare ikke. da mener jeg ikke pule eller noe men. ligge å holde runt og sånt. folk rundt meg tror vi er ilag men hun er sammen med en annen. men nor vi først er sammen er vi lenge sammen. men vi møtes seten aldri jeg trenger serriøst hjelp!!!!!

Lenke til kommentar
Gjest Guest_unknown_*
1. Hva trenger du hjelp til?

2. Hva svarte betyr trådtittelen?

 

det er den samme som jeg liker ei jente som har kjæreste

 

men jeg vet ikke vha jeg skal gjøre. har alt sagt at jeg liker henne men det virker ikke som om hun bryr seg

Lenke til kommentar
Gjest Guest_unknown_*
8 innlegg med personhets, eller andre unødvendige kommentarer til eller om andre brukere er fjernet fra tråden.

 

Trådstarter; Oppdater postene til bokmål. Hvis ikke vil tråden bli stengt.

 

steng denj da e lika ikke bokmål kommer ikke te å skriv d

Lenke til kommentar
Gjest Guest_unknown_*
Tror ikke han mente det bokstavelig. Men skriv det sånn at vi andre forstår det. Nå er det bare altfor mange skrivefeil og dårlige setningsoppbygginger at knapt får med meg problemet ditt.

 

nei e meint d ta bort alt som e skreve hær

Lenke til kommentar
Gjest Guest_unknown_*
Du har driti deg ut ved å skrive Brønnøysund. Alle kommer til å vite hvem du er, og innlegget blir aldri slettet.

 

Mohaha....

 

synn d dær

 

hehe men e fikk no svar på d e villa ha svar på:D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...