Gå til innhold

velge mellom mission Far Cry 2. hjelp.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tok Mikes bar jeg også, men har hørt at uansett hva du velger så får det samme utfallet. Vennene dine dør, men tar du kirka får du i det minste reddet noen sivile. Spenning blir det uansett:)

takk for svar. ble til at jeg tok kirka, siden jeg tenkte at jeg måtte ha medisin men nye venner kunne jeg få.

Lenke til kommentar
Tenk på alle som ikke har kommet så langt, både det i mikes bar og slutten er jo spoila nå...

 

Da leser de ikke posten?

 

De blir ikke tvunget til å lese posten..

Vel, sett ting i spoiler-tag, du. Jeg for min del fikk vite en slutt nå og er egentlig litt irritert. :hrm:

 

Og det med og lese posten, selvfølgelig er det ikke tvang om det. Men siden det bare var nevnt det oppdraget med og kirka/Mike's Bar så var ingen klar over at slutten også kom til og stå her.

Lenke til kommentar
Tenk på alle som ikke har kommet så langt, både det i mikes bar og slutten er jo spoila nå...

 

Da leser de ikke posten?

 

De blir ikke tvunget til å lese posten..

Vel, sett ting i spoiler-tag, du. Jeg for min del fikk vite en slutt nå og er egentlig litt irritert. :hrm:

 

Og det med og lese posten, selvfølgelig er det ikke tvang om det. Men siden det bare var nevnt det oppdraget med og kirka/Mike's Bar så var ingen klar over at slutten også kom til og stå her.

 

 

Hei

da beklager jeg hvis jeg har ødelagt slutten or deg, vet ikke hvordan man får sånn spoiler ting skjønner du:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...