Gå til innhold

Konfigurere default WM6 Today screen (ikke slikt som touchFlo)


Lanes

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har søkt litt rundt på nettet om dette, men har ikke klart å finne hva jeg leter etter.

 

Kjøpte meg nylig en Touch HD, er fornøyd med denne, men savner mulighet til å konfiguerer Today skjermen. Jeg liker IKKE touchFlo som kom med telefonen, og vil mye heller ha en helt plain skjerm som WM6 standard today screen. Har sett rundt på alternativer til touchFlo, men de er alt for avanserte. WM6 layouten passer meg utmerket.

 

Så hvordan kan jeg konfigurere denne? Alt jeg har behov for er egentlig muligheten til å legge inn et par snarveier til SMS og noen programmer. Har installert Skype, og denne har lagt seg på framsiden: Hvordan gjør jeg noe liknende med andre programmer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du velger Innstillinger -> Idag kan du velge hva som skal vises på forsiden. Der fjerner du bare TouchFLO hvis du ikke liker den, og så kan du legge til det du ønsker. Dersom du vil ha spesielle programmer på forsiden må det være støtte for det i programmet.

dette er jeg fullt klar over. men jeg ønsker å vite hvordan jeg legger til ting som for eksempel 'send sms' lenke, eller hvordan jeg gir støtte til programmer som ikke har det. hvilke filer må jeg redigere, eller hvilket program gir meg denne funksjonaliteten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...