Gå til innhold

[Løst]Tenker på nytt kabinett, men trenger råd og anbefalinger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men med tanke på spørsmålet. Jeg skal jo ikke si meg helt sikker. Men det står jo på komplett at kabinettet støtter både ATX og MicroATX.

 

Noen som kan bekrefte dette? :)

Hvis det er Lexa dere snakker om, så ja. :)

I Lexa passer; Baby AT, Micro ATX og Standard ATX.

Endret av MusiQ
Lenke til kommentar
Men med tanke på spørsmålet. Jeg skal jo ikke si meg helt sikker. Men det står jo på komplett at kabinettet støtter både ATX og MicroATX.

 

Noen som kan bekrefte dette? :)

Hvis det er Lexa dere snakker om, så ja. :)

I Lexa passer; Baby AT, Micro ATX og Standard ATX.

 

:D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg begynner å bli litt usikker, det står på prisguide at amentio har satt pris på Lexa Blackline Red Edition, men som vanlig har ikke amentio peiling på når de får det inn :ermm:

 

Tankene om Antec 900 streifer meg. Hva med å skaffe røde vifter til 900? Jeg lurer på hvordan det ville blitt :hmm:

Lenke til kommentar

Amentios pris på Lexa Blackline bare stiger og stiger, enda dde ikke har fått det inn enda :( Pixmania er over 100 kr billigere, men de har ikke "Red Edition" :no:

 

Antec 900 eller NZXT Tempest med røde vifter kunne kanskje blitt et godt alternativ? (Bortsett fra at det ville blitt enda dyrere :p)

 

Er det forresten noen her som har Tempest?

 

(Jeg blir lei av å vente så utrolig lenge :hm:)

 

Sunbeam Transformer er nok ikke noe for meg ;)

Da ville jeg heller hatt et gjennomsiktig kabinett ;)

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar
Amentios pris på Lexa Blackline bare stiger og stiger, enda dde ikke har fått det inn enda :( Pixmania er over 100 kr billigere, men de har ikke "Red Edition" :no:

 

Antec 900 eller NZXT Tempest med røde vifter kunne kanskje blitt et godt alternativ? (Bortsett fra at det ville blitt enda dyrere :p)

 

Er det forresten noen her som har Tempest?

 

(Jeg blir lei av å vente så utrolig lenge :hm:)

 

Sunbeam Transformer er nok ikke noe for meg ;)

Da ville jeg heller hatt et gjennomsiktig kabinett ;)

Er det ikke bare å gå for Lexa? ... Drit i om det er 100kr dyrere eller om det koster 1000kr, bare kjøp det!
Lenke til kommentar
Amentios pris på Lexa Blackline bare stiger og stiger, enda dde ikke har fått det inn enda :( Pixmania er over 100 kr billigere, men de har ikke "Red Edition" :no:

 

Antec 900 eller NZXT Tempest med røde vifter kunne kanskje blitt et godt alternativ? (Bortsett fra at det ville blitt enda dyrere :p)

 

Er det forresten noen her som har Tempest?

 

(Jeg blir lei av å vente så utrolig lenge :hm:)

 

Sunbeam Transformer er nok ikke noe for meg ;)

Da ville jeg heller hatt et gjennomsiktig kabinett ;)

Er det ikke bare å gå for Lexa? ... Drit i om det er 100kr dyrere eller om det koster 1000kr, bare kjøp det!

 

Burde kanskje det...

 

Men kan noen si meg hva forskjellen på ATX og MicroATX hovedkort er? Er det bare den fysiske størrelsen?

Lenke til kommentar

Selv om det ser kult ut, passer det ikke helt inn synes jeg. 900 funker nok best med blå vifter, men Thermaltake V9 Black Edition med rød vifte hadde nok blitt helt konge :D

 

Bare synd at de ikke selger black edition med annet enn blå vifte foran. http://uk.thermaltake.eu/product_overview....&parent_cp=

 

Om bare denne versjonen hadde vært svart inni :dribble:

 

Rart at Antec 900, NZXT Tempest og Thermaltake V9 ligner så mye på hverandre som de gjør :hmm:

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Har hatt V9 i litt over 1 mnd, er veldig fornøyd med den. Det har utrolig bra kjøling, og er ikke så veldig dyr heller. Anbefales virkelig.

 

Om bare denne versjonen hadde vært svart inni :dribble:

 

Du kan jo alltid spraylakkere den på innsiden :)

 

Ja, det går jo an, men det enkleste hadde vært om jeg hadde funnet en nettbutikk/butikk som har denne versjonen. Da trenger jeg ikke gjøre annet enn å skaffe en vifte med røde dioder.

 

Jeg finner vel ut av hva jeg gjør etter hvert, men foreløpig har jeg veldig lyst på V9

Lenke til kommentar
CM Atcs 840 i sølv fra komplett: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=404998

 

Døds bra kabinett, og så billig :D

 

Fins dette i svart også?

Gidde og søke eller?

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=404993

 

Til vanlig søker jeg rundt hele tiden, men jeg var litt lat da jeg skrev det :tease: Jeg var opptatt med andre ting osv.

 

Rart at det var så stor prisforskjell. Jeg likte ikke den i sølv så godt, men den svarte passer mere for meg. Men jeg er nok ikke villig til å bruke 2k+ på kun et kabinett.

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...