Gå til innhold

[Løst]13 år gammel gutt trenger jobb fort! i ås eller kroer!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg ryddet litt istad og fikk 30 kroner..

 

noen andre ideer eller?

30 kroner? Morsomt :!:

 

Hvor mye trenger du, du kan kanskje spør foreldrene dine om ett lån med nedbetaling i arbeid. VIKTIG at du holder eventuelt avtale da.

 

 

faren min bor i utlandet, men han skal sende 300 kroner, men det er usikkert om de kommer fram innen 14. Februar..

 

 

 

Eller start en foruminnsamling... Om formålet er godt, er det sikkert mange som vil gi.............

 

 

hvordan starter jeg det da?

Lenke til kommentar

Start en ny tråd hvor du oppgir grunnen til at du trenger penger, og hvor mye penger du trenger (bør være en god og aller helst morsom grunn slik at folk får lyst til lå gi). Oppgi kontonummeret ditt eller en annen måte man kan sende deg penger på (PayPal etc).

 

Husk å oppdatere tråden din med hvor mange som har gitt, hvor mye som er gitt, hvem som har gitt mest, hvor langt det er igjen til målet etc.

 

Lykke til!  :new_woot:

Lenke til kommentar
Start en ny tråd hvor du oppgir grunnen til at du trenger penger, og hvor mye penger du trenger (bør være en god og aller helst morsom grunn slik at folk får lyst til lå gi). Oppgi kontonummeret ditt eller en annen måte man kan sende deg penger på (PayPal etc).

 

Husk å oppdatere tråden din med hvor mange som har gitt, hvor mye som er gitt, hvem som har gitt mest, hvor langt det er igjen til målet etc.

 

Lykke til!  :new_woot:

 

skal tenke, må få tillatelse av foreldre vet du:P

 

men tusen takk:D

Lenke til kommentar
Start en ny tråd hvor du oppgir grunnen til at du trenger penger, og hvor mye penger du trenger (bør være en god og aller helst morsom grunn slik at folk får lyst til lå gi). Oppgi kontonummeret ditt eller en annen måte man kan sende deg penger på (PayPal etc).

 

Husk å oppdatere tråden din med hvor mange som har gitt, hvor mye som er gitt, hvem som har gitt mest, hvor langt det er igjen til målet etc.

 

Lykke til!  :new_woot:

 

Slike tråder har vi hatt før og de ble så og si stengt før de startet av moderatorer.

 

okei, da skal jeg ikke starte forumet da.

Lenke til kommentar
Hei, jeg er en 13 år gammel gutt, som trenger jobb innen Valetinsdagen som er den 14 februar!!

 

noen som bor ved ås eller kroer som kan gi meg en jobb?

jeg gjør hva som helst!

 

trenger jobb!

 

og trenger pengene før 14 februar

 

Dette virket jo litt festlig. Regner med det har noe med valentinsdagen og et eller anna kvinnfolk å gjøre?

Jeg sliter egentlig litt med det samme, valentinsdagen altså. Men jeg har penger til å gjøre det jeg vil..

 

Kan ikke gi deg jobb, men det hadde vært morsomt å kunne bidra litt hvis du starta ei innsamling! Men da må vi få noe igjen! Må få vite hvordan det gikk og sånt ;)

 

Hva er det du trenger pengene til, har du en plan for dagen?

Lenke til kommentar
Kan ikke gi deg jobb, men det hadde vært morsomt å kunne bidra litt hvis du starta ei innsamling! Men da må vi få noe igjen! Må få vite hvordan det gikk og sånt ;)

 

Visst faen! Om jeg skulle betalt den lusa der skulle jeg hatt tilbake med renter!!!! Ikke bare den overflødiske, billige, 20-kroners, kios-romanen!

 

Ey, ikke glem han er bare 13 da, ikke forvent allverdens :p

Lenke til kommentar

Hva er poenget med å oppføre seg slik som dere gjør i denne tråden her da?

Fyren kommer med et ærlig spørsmål og blir ledd av og driti ut. Gutten skal jo ha skryt for at han gidder å lette på baken og jobbe. Han er tydelig målbevisst og jeg har ingen tvil om at han kommer til å skaffe seg noen kroner før 14 Februar.

 

Tips til trådstarter:

 

Gå rundt i nabolaget og spør naboene om du det er noe du kan hjelpe dem med. Du kan f.eks måke snø, vaske vinduer/biler osv.

Hjelp gamle mennesker hjem med handleposene sine, så kanskje de gir deg en femtilapp eller to.

Vær oppfinnsom!

 

Og lykke til!

Lenke til kommentar

Det beste ville nok være som YellowCake sier å gå rundt i nabolaget og prøve å få noen strøjobber som gir deg kontant betaling. Husker en vinter når jeg var 14 så måkte jeg for harde livet og endte opp med 700,- kr for en uke. Ikke så mye i forhold til hva jeg tjener nå i forhold til arbeidstid men bedre enn ingenting.

Lenke til kommentar
Hva er poenget med å oppføre seg slik som dere gjør i denne tråden her da?

Fyren kommer med et ærlig spørsmål og blir ledd av og driti ut. Gutten skal jo ha skryt for at han gidder å lette på baken og jobbe. Han er tydelig målbevisst og jeg har ingen tvil om at han kommer til å skaffe seg noen kroner før 14 Februar.

 

Tips til trådstarter:

 

Gå rundt i nabolaget og spør naboene om du det er noe du kan hjelpe dem med. Du kan f.eks måke snø, vaske vinduer/biler osv.

Hjelp gamle mennesker hjem med handleposene sine, så kanskje de gir deg en femtilapp eller to.

Vær oppfinnsom!

 

Og lykke til!

 

 

 

Tusen takk for tipsene! :D

og for at dere ikke gjør som de andre og bare ler og sånn.

 

jeg har gjort litt jobb for naboer og sånn, fikk tak i 330 kroner :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...