pcpcpc Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Tror kanskje du tenker litt feil; å ha Windows på en disk for seg selv og installere spill og programer på en annen, vil jo ikke hjelpe deg stort ytelsesmessig... Å kjøpe en SSD på 16GB vil være en svært unyttig investering. Hvor har de forresten 16GB interne SSD-er? Finner bare ExpressCard på 16GB. MVH pcpcpc BTW: Fikk ikke med meg at du skulle på TG. Når man er der er det jo greit å ha litt lagringsplass ja! Lenke til kommentar
PMX Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Det med en 16gigs SSD sjekka jeg aldri ut, bare hørt det lønnte seg med en liten kjapp disk til OS, så da trodde jeg det sikkert fantes en 16gigs. Selvfølgelig vil jeg heller ha en 64 eller 128gb som jeg kan ha OS + noen spill og programmer på. Men her er det pengene som igjen holder meg tilbake. Spør igjen er det bedre med en modulær PSU, såvidt jeg har forstått betyr det at kablene kan tas av og på etter behov? Endret 3. februar 2009 av PMX Lenke til kommentar
pcpcpc Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) OK! Da er vi enige! MVH pcpcpc BTW: Det med modulær PSU har jeg null peil på... Endret 3. februar 2009 av pcpcpc Lenke til kommentar
PMX Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Yes, takk takk. Andre med en mening/kunnskap om modulære psu'er? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 med modulær psu bruker du kun de kablene du trenger... du vil da få et ryddigere kabinett med bedre luftgjennomstrømming Lenke til kommentar
PMX Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Takker eh. pus! Du har vel ikke en anbefaling av en slik modulær en. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=386813 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=329026 http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...px?plid=109480# http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=104998 for å si det sånn... budsjettet ryker Lenke til kommentar
PMX Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Så var det det j**** budsjettet igjen, alltid hørt at man burde prioritere en god psu for de kan man ha en stund... For se an dette en dag eller to, er ikke lett det her. men takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Trenger absolutt ikke å kjøre med 1000w. Hva med en slik som denne, som jeg hører utrolig mye bra om + jeg har lest om folk så har kjørt 4870x2 crossfire på dem, så power er ikke noe problem. Den koster ikke så mye mer heller(fins andre alternativer og. Det kan du også sjekke her . Lenke til kommentar
PMX Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 Liten bump! (Jeg utsatte bestillingen av ny pc til etter vinterferien.) Hei, kan noen behjelpelige sjeler se over handlevogen min? https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=39165 Bestilles i kveld hvis jeg får svar Takk! Lenke til kommentar
Thalidomide Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 Rammen ble nå veldig dyr. Har ingenting for seg å kjøpe 6GB uansett. I Windows får du ikke utnyttet mer enn 4 av dem likevel. MVH pcpcpc BTW: Du kan nok spare litt på å kjøpe billigere kabinett også. Jo, man får benyttet seg av det så lenge man har 64 bits windows, og det er det ingen grunn til å ikke bruke. Hvor mye nytte han vil ha av mer enn 3GB skal jeg ikke si så mye om, kommer helt an på hva han skal bruke maskinen til. Med programmer som f.eks. videoredigering, 3d-modellering/rendering er det helt klart en fordel med mer, men tror også noen av de heftigere spillene vil ha nytte av det. Lenke til kommentar
PMX Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 takk for informasjonen! men har du en mening om resten av oppsettet? Lenke til kommentar
Thalidomide Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 Ingenting å utsette på oppsettet ellers nei Lenke til kommentar
PMX Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 Digg men men trenger jeg å kjøpe kjølepasta i tilegg eller hører dette med prosessoren eller hovedkortet? Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 Må nok kjøpes i tillegg, ja. Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Må nok kjøpes i tillegg, ja. Det sitter kjølepasta på boxed kjøleren som følger med cpu'en din. men den pcen der fortjener ikke boxed kjøling, syns nå jeg! Lenke til kommentar
PMX Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Det er jeg helt enig i!! Har sett meg ut TRUE kjøleren (med 1366 bracket) + to stk noctua vifter.... så da trenger jeg nok ekstra kjølepasta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå