Gå til innhold

Ny Gamer PC 14000, skal clokkes.


Anbefalte innlegg

Tror kanskje du tenker litt feil; å ha Windows på en disk for seg selv og installere spill og programer på en annen, vil jo ikke hjelpe deg stort ytelsesmessig... Å kjøpe en SSD på 16GB vil være en svært unyttig investering. :thumbdown:

 

Hvor har de forresten 16GB interne SSD-er? Finner bare ExpressCard på 16GB.

 

MVH

pcpcpc

 

BTW: Fikk ikke med meg at du skulle på TG. Når man er der er det jo greit å ha litt lagringsplass ja! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det med en 16gigs SSD sjekka jeg aldri ut, bare hørt det lønnte seg med en liten kjapp disk til OS, så da trodde jeg det sikkert fantes en 16gigs. Selvfølgelig vil jeg heller ha en 64 eller 128gb som jeg kan ha OS + noen spill og programmer på. Men her er det pengene som igjen holder meg tilbake.

 

 

 

Spør igjen er det bedre med en modulær PSU, såvidt jeg har forstått betyr det at kablene kan tas av og på etter behov? :hmm:

Endret av PMX
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Trenger absolutt ikke å kjøre med 1000w. Hva med en slik som denne, som jeg hører utrolig mye bra om + jeg har lest om folk så har kjørt 4870x2 crossfire på dem, så power er ikke noe problem. Den koster ikke så mye mer heller(fins andre alternativer og. Det kan du også sjekke her .

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Rammen ble nå veldig dyr. Har ingenting for seg å kjøpe 6GB uansett. I Windows får du ikke utnyttet mer enn 4 av dem likevel.

 

MVH

pcpcpc

 

BTW: Du kan nok spare litt på å kjøpe billigere kabinett også.

 

Jo, man får benyttet seg av det så lenge man har 64 bits windows, og det er det ingen grunn til å ikke bruke. Hvor mye nytte han vil ha av mer enn 3GB skal jeg ikke si så mye om, kommer helt an på hva han skal bruke maskinen til. Med programmer som f.eks. videoredigering, 3d-modellering/rendering er det helt klart en fordel med mer, men tror også noen av de heftigere spillene vil ha nytte av det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...