Gå til innhold

Coop i GRAW2


Anbefalte innlegg

Hei der.

 

jeg og en kompis har spilt coop i graw en god stund og liker det veldig godt. Synes det er skikkelig gøy å løpe rundt sammen og løse oppdrag samtidig som man har to andre "spøkelser" med seg som man kan styre.

 

Er det likt med graw2 Jeg syntes jeg leste forleden at det var dårligere coop i 2'ern ettersom man da kun var det antallet som man spilte, altså ingen "ghoster" som i enern som kan kunne kontrollere.

 

Noen som kan avkrefte/bekrefte dette?

 

Syntes det var litt dumt i så fall....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har aldri sett noen spøkelser i coop campaign, men leeenge siden sist jeg spilte det nå.

GRAW2 er uansett et godt kjøp da ;)

 

wat?

 

Aldri sett noen spøkelser? Soldatene i Ghost Recon spilla kallest "Ghosts" fordi de er med i "gruppa" Ghost Recon...

 

I coop? At man får med seg ekstra AI teammates enn de man er mennesker?

At singleplayer campaign har med deg teammates (ghost om du vi) har jeg ikke snakket om, men i coop campaign online i GRAW 2.

Som sagt er det lenge siden jeg spilte GRAW 2, men mener da å huske man kun er så mange man er personer til, og ingen AI som følger med i tillegg.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Igjen, soldatene kalles "ghosts" selv om de er styrt av AI eller ikke. Dette er fordi enheten deres kalles "ghost recon" noe som er gjort ganske åpenbart i tittelen av spillet. Gruppa er også ofte referert til som "the ghosts"

 

Har du i det hele tatt lest trådstarter sitt spørsmål?

 

Skjønner jo selv at soldatene i spillet kalles ghost, men det er jo ikke det som det er snakk om her.

.

Lenke til kommentar

Las første avsnittet og skrolla forbi resten.

 

Når jeg spillte det coop var det så vidt jeg husker bare noe få brett man kunne spille coop på. Og ha bots med seg som man kunne styre var heller ikke mulig så vidt jeg forsto det. Spillte det bare en liten stund da, så jeg er ikke 100% sikker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...