Gå til innhold

Bygging av kabinett - Prosjekt 1:40 - Komentartråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da var pakken fra vendur sendt :)

Lurer på hvilke pakke som kommer først..

pakken fra vendur (sendt i dag) eller pakken fra performance-pcs.com

(sendt for ca en uke siden) ?? :roll:

Skrevet

Jeg har en 50MW grønn laser selv, den er skikkelig BADASS! lys på trafikk lys, det lyser opp som bare fa*n! Hvor mye ga du for lasern?

Skrevet

180 kr på norsk side? det var nytt, kjøpte min på dealextreme, men solgte den til broren min, venter på en ny en til emg selv, men den er bare 30MW

Skrevet
180 kr på norsk side? det var nytt, kjøpte min på dealextreme, men solgte den til broren min, venter på en ny en til emg selv, men den er bare 30MW

Kjøpte den på www.ledshoppe.com :)

Skrevet

Huff !! Skulle bære opp kabinettet fra kjellerstua i stad, så snubla jeg i trappa og mista kabinettet :cry: Hele fronten på kabinettet er ødelagt, viftestyringa gikk til hel***** og to av viftene føkka seg opp :cry:

Trukke jeg rekker å fikkse det før TG heller :cry:

Skrevet
Huff !! Skulle bære opp kabinettet fra kjellerstua i stad, så snubla jeg i trappa og mista kabinettet :cry: Hele fronten på kabinettet er ødelagt, viftestyringa gikk til hel***** og to av viftene føkka seg opp :cry:

APRILSNAR !! :!:

(orka ikke å vente lenger med å si det) :p

Skrevet

APRILSNAR !! :!:

(orka ikke å vente lenger med å si det) :p

F**N TA! Fikk nesten hjerteinfarkt her nå!

Skrevet

Jeg vet ikke om dere blir å tro det, men når jeg leste "Huff !! Skulle bære opp kabinettet fra kjellerstua i stad, så snubla" var det første som kom i hodet mitt "aprilsnar"

Så en anna tråd fra i fjor, der hadde han gjort det samme, så sjønte ganske kjapt at det var kødd.

Men selfølgelig, det hadde vært j***** synd hvis det faktisk hadde skjedd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...