Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har jeg for små pupper?


Gjest Aeneas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

man skal bruke søkefunksjonen til å finne informasjon uten å spørre, men ikke til å poste "ja helt enig" o.l. i tråder som er gamle. Ikke det at har skjedd her, men sånn generelt. JeanDietrich liker visst pupper så han har søkt etter det. Om hans post er nyttig eller ei for å verdt til å grave opp en slik tråd får vel dere andre danne en mening om.

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Vet at det går ann å få hormoner for å vokse. Kan dette være med å gjøre puppene mine større?

 

Du er da bare 16! Du har enda en god del år igjen av vokse perioden!

 

Gud det er så tragisk hvordan samfunnet idag har presset på hvordan vi skal se ut....

 

 

EDIT; oi....oppdaget at dette var en gammel emne...jaja. My post still stands.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
De fleste gutter måper gjerne av det blotte syn av en pupp fordi det er en pupp ;)

Enig der, husker da jeg så min første pupp, kjempet hardt for å ikke bare stirre der altså.. Og det hadde ingenting å gjøre med at jeg ikke var fornøyd med dem ;P

 

Ellers kan jeg jo nevne at jeg liker små pupper. Stå på!(ville fungert bedre om du var gutt)

Lenke til kommentar
De fleste gutter måper gjerne av det blotte syn av en pupp fordi det er en pupp ;)

Enig der, husker da jeg så min første pupp, kjempet hardt for å ikke bare stirre der altså.. Og det hadde ingenting å gjøre med at jeg ikke var fornøyd med dem ;P

 

Ellers kan jeg jo nevne at jeg liker små pupper. Stå på!(ville fungert bedre om du var gutt)

 

+1

 

Heller små og "perky" enn noen svære deiger :)

 

Jeg vil nå tro at det var heller en positiv opplevelse, og det at han stirrer er nok han som ikke klarer å dra øynene vekk. Blir nok det samme første gang han får en nærmere titt mellom lårene dine også:)

 

Jeg har fremdeles problemer med å ta øynene vekk fra kjærestens bryster (samboere i flere år). Hun har også små og "perky" og akkuratt slik jeg vil ha dem :)

Endret av itspersonal
Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Denne tråden styrker en tanke jeg har tenkt lenge. Jentene selv og fjortisgutter er som oftest de som bryr seg mest om størrelsen. Vi andre liker puppene som de er.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...