Circo Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Hei Har lastet ned siste patch (v.1.0.2.0). GTA 4 ligger installert på både xp(SP3) og Vista. Patchen installerer seg tilsynelatende uten feil og problemer på begge systemene. Når jeg så starter opp GTA kan jeg ikke finne noen endringer under f.eks. Graphics menyen??? Noen som har hatt samme problem? Skulle vel bare være å innstalere, uten videre mikkmakk... Takker for hjelp!
Hrodebert Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Etter siste oppdatering av GTA IV skal menyen din se slik ut: Om du har et comandline.txt script aktivert og installert vil derimot menyen din se ut som før du oppdaterte. Det gjorde den hos undertegnede.
Circo Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Skrevet 2. februar 2009 Hei og takk for respons! Har ikke noen commandlines eller noe gående. Helt fersk installasjon både i Vista og XP. Ikke engang gamle savegames. Må man først installere patch 1.0.1.0 ???
Hrodebert Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Man skal ikke trenge dette, men du kan alltid forsøke.
Circo Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Skrevet 3. februar 2009 Nei dessverre.. Det hjalp ikke. Står helt fast her nå. Må da være noen andre med tilsvarende problem. Finnes det noen måte å sjekke hvilke patcher som er installert, mens man er i spillet?
Hrodebert Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Benytter herren seg av en lovlig kopi av spillet?
Circo Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Skrevet 5. februar 2009 Ja ! Helt lovlig, ingen modificationer, ingen commandlines e.l. Rett og slett en helt rein og lovlig installasjon. Må jo være noe med min PC, men allikevel litt rart at jeg får samme problem i både XP og Vista. Har et Nvidia 8800 GTS kort, med siste drivere. Dual Core 3 Ghz, 2GB minne. I'm Stuck!
Hrodebert Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Trenger ikke å ha noen med din maskin å gjøre. Kjenner ikke et menneske som ikke har hatt problemer med PC versjonen av dette spillet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå