simenss Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Gikk nylig til innkjøp av en PlayStation 3, men har fra før av en Samsung BD-P1400 Blu-Ray-spiller. Spørsmålet er om jeg skal beholde spilleren, eller om PlayStation 3 er en like god Blu-Ray-spiller? Begge maskinene er koblet opp til et H&K surroundanlegg, og til en 42" Panasonic plasma med full HD. Kunne selvsagt testet begge spillerne med en film selv, men er ikke så lett å bedømme lyd/bilde uten direkte sammenlikning.
Anathema Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Hvis du greier å få noe for en BDP1400 så selg den, det er mitt råd. Så sant du er villig til å koope med den noe kronglete fjernkontroll-løsningen til PS3.
master air Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Nå vet jeg ikke hvor fintfølende du er ovenfor lyd eller hvor god BDP1400 spilleren er. Er flere som klager på at PS3 drevet bråket litt for mye. Jeg har merket litt til det selv, men med et ordentlig annleg er det ikke til bry for meg. Om viftestøy er noe du bryr deg om ville jeg beholdt din Stand-alone spiller, det er også en bedre fjernkontroll regner jeg med. PS3 kontrollen er ikke den beste som fjernkontroll.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå