Gå til innhold

Anbefalingstråden: Trenger du filmanbefalinger? Spør her!


Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er på utkikk etter solide dokumentarer om drap/kriminalitet etc. Typisk "Paradise Lost: The Child Murders at Robin Hood Hills" og The Columbine Killers med mye original-footage :) Noen tips?

Serien Most Evil snakker om 1-2 seriemordere i hver episode. Sykt og fascinerende.

Takker! Dette var jo gull!

 

Gode gud noen folk er mentalt syke. Kidnapper seks damer, holder dem i kjelleren. Sulter den ene til døde, kapper henne opp og kjører henne i blenderen sammen med no gammal kattemat, for så å servere de resterende damene dette til middag. You can't make that stuff up... Om noen har andre forslag til slike dokumentarserier, blir jeg happy =)

Lenke til kommentar
Er på utkikk etter solide dokumentarer om drap/kriminalitet etc. Typisk "Paradise Lost: The Child Murders at Robin Hood Hills" og The Columbine Killers med mye original-footage :) Noen tips?

Serien Most Evil snakker om 1-2 seriemordere i hver episode. Sykt og fascinerende.

Takker! Dette var jo gull!

 

Gode gud noen folk er mentalt syke. Kidnapper seks damer, holder dem i kjelleren. Sulter den ene til døde, kapper henne opp og kjører henne i blenderen sammen med no gammal kattemat, for så å servere de resterende damene dette til middag. You can't make that stuff up... Om noen har andre forslag til slike dokumentarserier, blir jeg happy =)

Hehe, sykt er det. Var en annen fyr (this) som møtte unge menn og tok de med hjem til seg, elsket med dem, så kvalte og drepte dem, skjærte de opp og hadde deler rundt i huset. En gang han var på hotell og hadde deler av et offer i en bagg ble han spurt "er det en fyr oppi her eller"

 

"Hehe, ja. :) "

Lenke til kommentar
Er på utkikk etter solide dokumentarer om drap/kriminalitet etc. Typisk "Paradise Lost: The Child Murders at Robin Hood Hills" og The Columbine Killers med mye original-footage :) Noen tips?

 

Egentlig ikke en dokumentar, men kan minnes veldig om det. Snakker da om Zero Day. Tar for seg 2 ungdommer som filmer litt av livet dems før dem kjører på med skoleskyting. Meget god film.

Lenke til kommentar

Hallo

 

Viste ikke helt hvor jeg skulle legge denne, men satser på å legge den her..

Tenkte å liste opp noen av de filmene jeg hadde tenkt å kjøpe så hvis det er noen av de er dårlig så skrik det ut før jeg kjøper dem..

 

Day of the dead: The Beginning:

Diary of the dead

Evil dead - Uncut(Litt usikker på denne)

Shaun of the Dead

Masters of Horror: Dance of the Dead

28 days/weeks later

Silent Night, Deadly Night

Silent Night, Deadly Night 2

Resident Evil: Apocalypse

Outpost

quarantine eller [REC]

 

Ellers hvis noen har noen andre gode zombie filmer, så si ifra!

Jeg liker ikke sånne filmer som er laget for leeeeeenge siden.. Vil helst at filmene skal ha blitt laget i 2000++

da hadde det vært best om filmen var på CDON, for der skal jeg kjøpe alle de andre

 

Andre zombier filmer jeg har: Land of the dead, Dawn of the dead, Night of the living dead

Lenke til kommentar
Day of the dead: The Beginning:

 

Er det snakk om 2005 eller 2008 versjonene (Contagium eller Need to Feed)? I så fall; styr unna!

Kjøp Romero's Day... fra 1985!

 

Diary of the dead

 

Tja, til tider grei... men IMO Romero's dårligste...

 

Evil dead - Uncut(Litt usikker på denne)

 

Usikker??? Fordi den for "gammel"? ... :roll::nei:

Evil Dead filmene er klassikere, og det er ingenting og lure på!!!

 

Shaun of the Dead

 

Festlig film, spesielt for de som har sett mye zombie og skrekk.

 

Masters of Horror: Dance of the Dead

 

Det er vel bare en episode av MoH serien. Jeg har sett denne, men husker ikke eksakt om den episoden var bra eller dårlig...

Eller snakker du evt. om filmen fra 2008?

 

28 days/weeks later

 

2 helt greie filmer. Days er mange hakk bedre enn Weeks, men begge to er som sagt greie filmer.

 

Silent Night, Deadly Night

Silent Night, Deadly Night 2

 

Liker du slasherfilmer, så er begge disse kurante. Men for en som skal ha filmer fra 2000 + så er vel disse altfor gamle for din del vel (1984 og 87) :p

 

Resident Evil: Apocalypse

 

Tja, dårligste av RE filmene i alle fall...

 

Outpost

 

Grei tidtrøyte og noen "fornøyelige" scener, men ikke en film jeg gidder og se om igjen tror jeg.

 

quarantine eller [REC]

 

Begge to er bra filmer, men jeg foretrekker den spanske originalen (REC altså!).

 

Jeg liker ikke sånne filmer som er laget for leeeeeenge siden.. Vil helst at filmene skal ha blitt laget i 2000++

 

Akkurat ja... :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...