Gå til innhold

Anbefalingstråden: Trenger du filmanbefalinger? Spør her!

Xanman

Anbefalte innlegg

Skrevet
Noen som vet om en bra film som handler om jordens undergang? Eller en med kaos og ødeleggelse? Kanskje et virus som har spredd seg som dreper eller muterer mennesker og dyr? 0.o

28 weeks/days later er forsåvidt det du beskriver med siste linja der...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen som vet om en bra film som handler om jordens undergang? Eller en med kaos og ødeleggelse? Kanskje et virus som har spredd seg som dreper eller muterer mennesker og dyr? 0.o

Dawn of the Dead

28 Days Later

28 Weeks Later

2012

Skrevet

I tillegg til nevnte Dawn of the Dead kan jeg legge til Night of the Living Dead og Day of the Dead. Kanskje ikke jordas undergang, men nok av virusspredninger og paranoia.

Skrevet

Noen som kan anbefale noen filmer hvor brorparten av handlingen foregår i Las Vegas. Gjerne gamle filmer, men alt tas imot med takk.

Har sett oceans 11 (bare remaken) og 13

Skrevet (endret)

Jeg har sett den for lenge siden. Ser også at den koster den nette sum av £2,99 på play.com så jeg bare måtte bestille den. £1 koster nå 9,334kr så filmen koster meg ca 28kr. Det er bare litt mer enn hva et brød koster. Det må jeg si er et bra kjøp ;)

Endret av Panerai
Skrevet (endret)
Noen tips om rape/revenge-filmer å se?

The Last House On The Left og Day of The Woman/I Spit On Your Grave er obligatoriske.

Endret av GoreGalore
Skrevet
Noen tips om rape/revenge-filmer å se?

The Last House On The Left og Day of The Woman/I Spit On Your Grave er obligatoriske.

Interessant, må sjekke ut de.

Lette etter Hora, men den er jo klin umulig å oppdrive -_-

Skrevet (endret)

Næmmen, har du sett. Her har du et røverkjøp! Har den samme utgaven selv. Uklippet og fin.

Edit: Og her har du også The Last House On The Left til en billig penge. Du kan eventuelt kjøpe denne om du virkelig vil slå på stortrommen.

Endret av GoreGalore
Skrevet

Begge er egentlig ganske rævva, men I Spit on Your Grave er smått interessant. Blant annet fordi den tar visse ting så langt.

Jeg anbefaler Ms. 45. Handler forsåvidt om ei dame som blir gal i løpet av filmen, så det er egentlig en anbefaling til deg også GoreGalore.

Skrevet
Noen som kan anbefale noen filmer hvor brorparten av handlingen foregår i Las Vegas. Gjerne gamle filmer, men alt tas imot med takk.

Har sett oceans 11 (bare remaken) og 13

Leaving Las Vegas?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...