Gå til innhold

[AoC]Noen norske guilds på Crom om dagen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva er egentlig fascinasjonen for et helnorsk guild? Auditor Fortuna Juvat er så vidt jeg vet kun bestående av nordmenn for øyeblikket. Lykke til=)

Stod hvertfall Skandinavisk sist jeg så de reklamere i global. :)

Tror ikke det er noen helt norske guilds på Crom, men vet hvertfall om 3 skandinaviske guilds, Northern Vanguard, Fearless Legion og Auditor Fortuna Juvat. Selv er jeg med i Northern Vanguard som består av flest nordmenn ettersom det var et norskt guild før. Om du er interessert kan du lese mer her http://northernvanguard.org/forum/index.php?topic=250.0

Skrevet
Hva er egentlig fascinasjonen for et helnorsk guild? Auditor Fortuna Juvat er så vidt jeg vet kun bestående av nordmenn for øyeblikket. Lykke til=)

Stod hvertfall Skandinavisk sist jeg så de reklamere i global. :)

Tror ikke det er noen helt norske guilds på Crom, men vet hvertfall om 3 skandinaviske guilds, Northern Vanguard, Fearless Legion og Auditor Fortuna Juvat. Selv er jeg med i Northern Vanguard som består av flest nordmenn ettersom det var et norskt guild før. Om du er interessert kan du lese mer her http://northernvanguard.org/forum/index.php?topic=250.0

Closed for Ranger, men open for Conq. Får vel søke når jeg er 80 med conq :)

Skrevet

Den har ikke vært oppdatert på en stund, og hvis jeg ikke tar helt feil hadde vi vel en ranger som ikke spiller lenger. Ville lagt inn en søknad likevel om jeg var deg :)

Skrevet

Min guardian er med i The Northern Legion (Tidligere "The Fearless Legion", men ble slått sammen med et annet guild).

Temmelig bra guild med nordmenn, svensker og dansker. Er vel nesten 400 medlemmer der nå, og alltid en god del aktivitet med PvP og raids osv. Er ikke vanskelig å få hjelp hvis man trenger det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...