Gå til innhold

Får ikke koblet Xboxen til tven?


iBolleMus

Anbefalte innlegg

Jeg har en Phillips 42PF9966 Flatskjerm-tv. Når jeg prøver å sette inn scarten, kommer det bare mørke blå/svart på tv-skjermen, men lyden fungerer. Har sjekket alle koblinger og alt ser bra ut. Har også prøvd å endre på innstillingene på tven, men det ser ikke ut til å fungere.. Kan noen vær så snill å hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Scart faktisk, har du ikkje komponent- eller HDMI-kabel? Blir langt betre bilete.

dette er et typisk tilfelle der han antagelig har en arcade og dermed et dårlig kabelutvalg og tror dermed at det skal være slik.

 

men dette er da microsoft sin feil og personlig syns jeg dette er en skam å levere ut en kostbar konsoll med slike dritkabler. (fins det ingen støttegruppe på facebook for bedre kabler?)

 

tilbake til TOPIC, det er mulig du har komponentkabelen og har koblet til den gule/rød/hvite pluggene med scart adapteret. på denne finnes det en switch for hd/vanlig tv. prøv den og du skal få bilde.

 

Med det sagt så vil du da få det dårligste bildet som er å oppdrive på xbox360, bruk heller komponent eller en hdmi kabel til 99kr og sett oppløsning til 720p i xbox dashbordet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...