Gå til innhold

Messenger Bag i Oslo?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sist jeg sjekka var ikke "Messenger" noe norskt ord. Jeg skjønner altså ikke hva du mener med dette.

 

Djizes Ramius. Er det i det hele tatt et norsk navn for det produktet?

 

 

Trådstarter.

Det er vanskelig å komme med anbefalinger når du ikke sier noe om stoff eller pris. Men, rimelige finner du på Bag-O-Rama, Wedins, Zara. Dyrere finner du på S&S Magasin, Companys, ol.

Lenke til kommentar

5 post(er) som inneholdt SMS-språk, provokasjoner, offtopic, eller annen nonsens intetsigende innhold er fjernet fra tråden. På et diskusjonsforum er det viktig å gjøre seg forstått med godt språk, god formulering og svar med tydelig relevans til emnet. Og sist men ikke minst vis respekt for andre, og ikke fremprovoser krangel. I dette tilfellet er det offtopic som er slettet.

Lenke til kommentar

Jeg syns det kommer flere og flere drittinnlegg av deg Ramius, og det er så unødvendig.

 

Trådstarter:

Kenneth Cole har en del pene, vet ikke hvor de selges i Norge, eller pris, men de ligger på mellom $150 og $250.

Kanskje litt over hva du hadde tenkt deg, men sannsynligvis verdt en titt.

 

Angående billigere har Zara som sagt sikkert noe, og det er vel mulig at du kan finne noe brukbart hos kjeder som Morris etc som ikke koster allverdens.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...