Gå til innhold

Spörsmaal om strekkmerker


Anbefalte innlegg

Har noen strekkmerker fra tidligere (som jeg ikke aner naar oppstod), og skal naa begynne aa trene.

Vil disse gamle merkene strekke seg större og större uavhengig av hva hvordan jeg trener eller er vil de holde seg slik de er med mindre det blir for höy belastning?

Endret av Rabbid
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merkene vil nok bli større om du trener hardt som faen.. Men, vil nok holde de i sjakk om du ikke trener alt for hardt; p Men, må jo trene hardt når man først skal trene! Kan du skryte på deg strekkmerker pga trening ;)

 

Jeg har noen merker på lårene, og disse er på tur til å bli større, så skal nok litt til for å unngå større merker.

Lenke til kommentar

Röde striper fra armhulene og nesten nedenfor t-skjorteermene er ikke kult da :(. Er ganske mildt naa siden jeg unnlot aa trene i en stund etter hendelsen bare for aa se om de "forsvant" imens jeg krympet, men innsaa at det ikke var verdt det egentlig.

 

Men bra aa höre at det ikke öker voldsomt om man ikke presser seg for langt.

Endret av Rabbid
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hvis du er flink til å ta Omega3 så vil dette "smøre" kroppen din fra insiden, det gjør at du ikke så lett får nye strekkmerker ;)

BULLSHIT!

Det eneste som virker for strekkmerker er å få en viss farge på kropepn slik at de ikke synes så godt, eller ta laser behandling.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Merkene vil nok bli større om du trener hardt som faen.. Men, vil nok holde de i sjakk om du ikke trener alt for hardt; p Men, må jo trene hardt når man først skal trene! Kan du skryte på deg strekkmerker pga trening ;)

 

Jeg har noen merker på lårene, og disse er på tur til å bli større, så skal nok litt til for å unngå større merker.

 

Det har jo ikke noe å si hvor hardt han trener, men hvor mye han vokser i løpet av tida. Vokser han mye i løpet av kort tid vil strekkmerkene utvide seg og bli større.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...