Lightningwolf Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Du bommet litt på poenget mitt. Race-følelsen av å cleare Ulduar først vil for hardcore guilder nå være racet til å klare alle bossene på hard-mode. Derimot håper jeg de gjør 25-man vanskeligere enn 10-man. 25-mann er for øyeblikket lettere i Naxx (unntatt på Thaddius -.-). Den største utfordringen ligger jo faktisk i å samle 25 folk. Det er ingen race følelse i Sartharion hvertfall :/ Blir jo bare ledd ut hvis man faktisk legger noe i det.
Haventh Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 DK er den største feilen blizzard har gjort med WoW, mener da jeg. Hero classes burde aldri bli lagt til (syns jeg, skriver det så slipper folk å missforstå).
Hanzi. Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Tror det kommer til å gå over etter en liten stund. Irritasjonen over DK tror jeg er her pågrunn av at de er så mange! Alle har jo rollet DK nå. For min del er DK ikke noe jeg kommer til å sette meg inn i! Har faktisk ikke prøvd det enda:)
KAS Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 DK er den største feilen blizzard har gjort med WoW, mener da jeg. Hero classes burde aldri bli lagt til (syns jeg, skriver det så slipper folk å missforstå). Greit nok å ha den meninga, men enda bedre hadde det vært om det fulgte en GRUNN med på kjøpet
Haventh Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Tror det kommer til å gå over etter en liten stund. Irritasjonen over DK tror jeg er her pågrunn av at de er så mange! Alle har jo rollet DK nå. For min del er DK ikke noe jeg kommer til å sette meg inn i! Har faktisk ikke prøvd det enda:) Nei, jeg hater DK fordi blood og unholy er så utrolig OP. Du skal lete lenge etter en klasse som er mer OP. DK, mener jeg er en noob klasse.
Hanzi. Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Ja jeg spiller rogue og har merket dette. Tar lite PVP da så bryr meg egentlig ikke så veldig. Er PVE whore:) Men vet at jeg blir som regel eid av palas og DKs!
Lycantrophe Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Nei , Druid, resto for øyblikket. Hvordan tror du det var for melee vs. feral druid i starten av TBC? For alle healers som ikke var resto druids gjennom TBC? Alle som ikke spilte warrior i beta? Alle som ikke spilte rogue siden release? Alle som ikke spilte ret-pala i 3.0? Etc. etc.
Erik den Raude Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Later til at å slutte halvveis inn i TBC ikke var så dumt. Men det virker ikke som om Blizzard mister markedsandeler trass "misnøyen". Kan det ha noe med at SPILLET ER LAGET FOR CASUALS?
Hanzi. Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Feral druid er no ganske syke i PVP nå og! Vertfall i fra det jeg har opplevd..
Lightningwolf Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Nei , Druid, resto for øyblikket. Hvordan tror du det var for melee vs. feral druid i starten av TBC? For alle healers som ikke var resto druids gjennom TBC? Alle som ikke spilte warrior i beta? Alle som ikke spilte rogue siden release? Alle som ikke spilte ret-pala i 3.0? Etc. etc. Discs priest kan vel neppe klage over TBC, hvertfall ikke slutten av den.
Kuldesjokk Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 De hadde RMP sin, men de ble jo tråkka på i 2v2, hvertfall ut i fra hva jeg opplevde.
Hanzi. Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Nja disc priest låg ganske høyt, serlig i disc/rogue, disc/warlock, sikkert noen disc/warrior teams og. Men bra gear var ett must da:) Men disc/rogue var vell de som var nesten i topp. Men slik var vell det med alle healers/rogue team=p
Lightningwolf Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 De hadde RMP sin, men de ble jo tråkka på i 2v2, hvertfall ut i fra hva jeg opplevde.Langt ifra. De gjorde det flott med blandt annet rogues, og til en viss grad mages.
Kuldesjokk Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Hva søren var det de vant mot? Husker disc/rogue var lett, man måtte bare ha en veldig følsom finger på spellreflect, mage/disc var noe dritt å møte, lange kamper der de hadde ekstremt liten vinnersjanse. Men da spilte jeg druid/warrior så kan jo godt hende det var mye annet de slo
Hanzi. Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Vant vell mot det meste siden de kom så høyt:p Eller noen dodga vell noen team. Men tror de teama som var vanskligest var 2 dps teams, slik som rogue/mage. Healer og dps var vell litt lettere der måten å gå fram var vell å prøve å nuke ned dpsen før han fikk heals., bruke CC på healeren og både priest/roguen dpsa ned den andre personen. Var vell timing mellom fear og rogue sine CC som var tingen å passe på=)
Lightningwolf Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Hva søren var det de vant mot?Husker disc/rogue var lett, man måtte bare ha en veldig følsom finger på spellreflect, mage/disc var noe dritt å møte, lange kamper der de hadde ekstremt liten vinnersjanse. Men da spilte jeg druid/warrior så kan jo godt hende det var mye annet de slo Du spilte jo no skill comboen da. Resto druids kunne jo ikke gå ned. Spess ikke for rogues.
Kuldesjokk Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Vel, det synes ikke druiden min, derfor det var kjekt at de alltid ville nuke ned meg, lurer på hvor mange priests jeg har drept etter at de skulle nuke ned meg og priesten fikk en fin mind blast sw:d kombo tilbake i fleisen
Excloud Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Husket jeg gledet meg da TBC skulle kommet ut. Hadde en 60priest på grim batol. Etter et par måneder i 70 blei jeg full epic og tenkte "HERREGUD". Dette var for lett. full tier4 så fort. I 60 brukte jeg 1 og et halvt år på å få det gearet jeg hadde. Også i 60 hvis du gikk PvE og fikk bra gear hadde du sjangs mot andre players ihvertfall. Men så kom den ressilience`n og da la jeg det på hylla. Startet med arena og det var jo faktisk drit gøy. Så var ikke så ille når BT kom ut, sikkelig utfordring. Men alt ble bedre etter WotLK spør du meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå