Aliventerio Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Helt newbie rundt wow. Bestemt meg for å prøve. Men hva skal jeg kjøpe? Er det slik at det er 1 stk hovedspill + en masse utvidelser? Prøvde å søke meg frem til svar, men ble ikke så mye klokere. Er mest prat om selve spillet. Flott om noen kunne satt opp hva jeg trenger. Takker for hjelpen
Theoneask Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 World of Warcraft hovudspel. The Burning Crusade - ekstrapakke Wrath of the Lich King - ekstrapakke. Dersom du vil teste ut før du kjøper spela, kan du lage deg ein prøvekonto. Prøverkontoar har mindre muligheiter, men vil uansett hjelpe med å gje deg eit førsteinntrykk. http://www.trywarcraft.com/
Cpt Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Så må du kjøpe et gamecard for å registrere den nye accounten.
MrLee Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Trenger ikke det, vel iallefall ikke om du har VISA o.l.
Cpt Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Det er sant Men man må uansett kjøpe et gamecard eller en mnd med spilletid eller mer når man lager en ny account. Vist det ikke er trial.
Dragen Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Nei, når du kjøper spillet (WoW, ikke tilleggspakkene) så får du en måned gratis. Men de krever at du registrerer VISAkortet, men du kan avslutte abbonnementet iløpet av gratismåneden uten at det trekkes noe.
John Keats Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Nei, når du kjøper spillet (WoW, ikke tilleggspakkene) så får du en måned gratis. Men de krever at du registrerer VISAkortet, men du kan avslutte abbonnementet iløpet av gratismåneden uten at det trekkes noe. Kan bekreftes. Gjorde dette selv for en tid tilbake.
Nesumar Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 (endret) Ikke kjøp The Burning Crusade + Wrath of The Lich King når du kjøper det orginale WoW. Hvis du etter trailperioden (10 Dager, hvor level 20 er max nivå), vil fortsette med WoW, så kjøp deg bare orginalen å spill videre. Kjenner mange som syntes WoW var fantastisk morsomt først, helt til de kom opp til level 30-40, hvor de da ble lei å sluttet. Det jeg skulle fram til er at spill opp til det minste nivået du må være for å kunne i det hele tatt dra de stedene i utvidelsespakkene (58 i TBC, 68 i WOTLK) før du da kjøper dem og kan komme deg videre. Eller du trenger ikke akkurat å være 58; kjøp den ene når du føler at dette skal du holde på med en stund og spill det ferdig. Deretter ser du om du vil fortsette enda mer så kjøper du det siste. Da sparer du en hel del penger hvis du en dag merker at dette gidder du ikke mer. Men som en ny WoW spiller ønsker jeg deg lykke til å håper du får en like fantastisk opplevelse og møter masse flotte mennesker som som jeg gjorde. Nesumar Edit: Litt omskrivning Endret 29. januar 2009 av Nesumar
DragonsHeaven Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Og jeg vil gi deg enda et tips: ikke. gi. opp! Når du kommer opp i lvl 40-50 så kan det bli veldig tungt, og det kan blir lenger mellom hver gang du spiller, men det går over. Questene fra 58 og oppover er spennende, men når du kommer til 68 så er det totalt awesome!
bamsefar Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 WoW er og blir et sosialt spill, så har du null nettverk når du går inn i spillet så kan det både bli tungt og kjedelig. Anbefaler deg derfor å starte på en server hvor du kjenner folk, om noen. Om ikke, få deg et guild kjapt. Sosiale lvle guild kan være alt du trenger for at lvlingen ikke blir like monoton. Som andre har sagt, start med WoW, vent med ekstrapakkene. Når du er såpass ny vil du ikke ha behov for tilgang til de nye hovedstadene før du er i den lvlrangen.
Cpt Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Sant, kjenner man ingen in-game når man starter å game WoW, så kan det bli veldig kjedelig.
Amon Amarth Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 You... just answered your own question...
frisyre Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 Nei, når du kjøper spillet (WoW, ikke tilleggspakkene) så får du en måned gratis. Men de krever at du registrerer VISAkortet, men du kan avslutte abbonnementet iløpet av gratismåneden uten at det trekkes noe. Kan bekreftes. Gjorde dette selv for en tid tilbake. En venn av meg startet for 1 mnd siden og han fikk ikke logget inn før det var betalt med gamecard. Aner ikke hvorfor det var slik med han. Selv hadde jeg også 1 free month (tho 3 år siden)
World Of Warcraft Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 Du må slenge opp opp visa før du får den gratismåneden.
Oriuss Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 Skal du kjøpe spillet, anbefaler jeg og kjøpe battlechesten...Da får du med vanilla pluss TBC, er også med to bøker. Den pakka koster 250/300 tror jeg og da får du også med en mnd gratis spille tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå