Brian Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Har hørt mye positivt om Noctua, så gå for den. Selv hadde jeg en TT BigTyphoon før, som kjølte veldig godt, men igjen er litt stor. Så noctua'n vil vel være det beste alternativet regner jeg med. Endret 17. februar 2009 av Brian Lenke til kommentar
Deviljoker Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 bestiller på jobben i morra:D (billig hardware er kos) Lenke til kommentar
Deviljoker Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 hva i .... kjører 3.42 ghz stabilt som F nå. gode temps. for litt sia trengte jeg 1.42 vcore ellno for og få denne stabil klarer det på 1.35 nå:S hva i helsike: P Lenke til kommentar
Ottesen Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Nå kom jeg på hva den gamle vifta mi het vettu, "OCZ Vendetta" Lenke til kommentar
Deviljoker Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Ocz vendetta skal visstnok være bra den ja: D Lenke til kommentar
Deviljoker Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Bestilte Noctua'n idag+ en viftestyring... håper og få det på fradag, men siden posten hater meg.. mandag. Lenke til kommentar
Deviljoker Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) hmm, maser mer i denne tråden tror jeg, siden jeg ikke er sikker på om everest sin stresstest er like "god" som feks OCCT sin... noen som kan gi meg tilbakemelding på dette? edit; oi... ble litt mange poster det der gitt:/ Endret 18. februar 2009 av Deviljoker Lenke til kommentar
Brian Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Bruk Orthos eller OCCT, vil tro det funker bedre enn everest sin. Lenke til kommentar
Deviljoker Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 bah.. var egentlig litt dumt.. treng mye høyere volt for stabilt der har jeg merka. takker for svar foresten:) jaggu bra det er hyggelige folk med peil her på forumet Lenke til kommentar
Brian Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Test med spill osv før du drar konklusjoner om stabilitet. Det fins pc'er som ikke er stressteststabil over lengre tid, men som funker fjell til vanlig spillbruk. Husk at stressprogrammer simulerer worst case, med kontinuerlig maks belastning på begge kjernene, noe du mest sannsynlig ikke vil oppleve ved vanlig bruk. Lenke til kommentar
Deviljoker Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 heah, den er grei vettu, spilling kan jeg altids ordne:D takker: ) Lenke til kommentar
Ottesen Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Test med spill osv før du drar konklusjoner om stabilitet. Det fins pc'er som ikke er stressteststabil over lengre tid, men som funker fjell til vanlig spillbruk. Husk at stressprogrammer simulerer worst case, med kontinuerlig maks belastning på begge kjernene, noe du mest sannsynlig ikke vil oppleve ved vanlig bruk. Sånn er det med min overklokk nå, får ikke stabilt i feks prime95 uansett hva jeg gjør. Men har faktisk aldri klikket i spill, uansett hvor mye\lenge jeg har spillet. Lenke til kommentar
Deviljoker Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. februar 2009 merkelige greier. Lenke til kommentar
Deviljoker Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Noctuan er i hus. 3.6 ghz stabilt samme minuttet jeg satte den i... temps har gått ned over 10 grader på load og ca. 5 på idle Endret 21. februar 2009 av Deviljoker Lenke til kommentar
Brian Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Planer om å klokke lengre? Kansje et dumt spørsmål, men vet aldri. Lenke til kommentar
Deviljoker Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 LITT benching blir det nok.. men vil ikke over 75 c: p eller 1.65 vcore Lenke til kommentar
Brian Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Du får gi lyd fra deg hvordan det går når du kommer så langt da. Lenke til kommentar
Deviljoker Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 skal jeg gjøre Lenke til kommentar
Deviljoker Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) bencher litt idag... driv på 3.8 ghz nå... prøver og overleve 3dmark06 edit; 14350 3dmarks. hmm... skjermkortet må kanskje under "kniven" idag også da.. men kan ikkeno om dette så :/ kommer ikke gjennom 3dmark på 4ghz... kommer til test 2 så girn opp... og jeg tør ikke gi mer volt i bios.. siden jeg ikke vet hvor langt jeg kan gå før jeg tar livet av min sterkt hatede cpu. Regner med at noe er feil.. prøvde ATI overdrive eller hva det nå heter for og klokke.. prøvde core 790(mye?) uten noe mer volt eller noe.. da bare begynte skjermen og bli mongo.. håper jeg ikke har ødelagt noe^^(alt funker att nå) edit..20 ellno: P Begynner og vurdere en vdroop mod.. men usikker.. Endret 23. februar 2009 av Deviljoker Lenke til kommentar
Ottesen Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 *host hark kjøp e8600 host host* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå