Gå til innhold

Rar leveringstid i frå selgar til meg. 10-15 dagar. Svindel?

thamule

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Mulig denne er feilposta, men prøver meg her.

Har tenkt å kjøpe noke på finn, men synest dette virker litt suspekt:

Jeg sender med absolutt billigeste frakt metode derfor er den gratis og tar rund 10-15 dager.

Jeg kan sende slik at den tar maks 6-7 dager, men da blir det 70kr ekstra i prisen.

Finner ingenting på posten.no om at du kan sende billig og det tar 10-15 dager. Er dette svindel eller reelt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ikke vurdert å spørre selger? Ut fra den informasjonen du har gitt så langt kan det dreie seg om B-post og at selger betaler portoen dersom du godtar den fraktmetoden.

Å i det hele tatt dra inn ordet svindel når du ikke har mer å komme blir ærlig talt bare for dumt.

Skrevet

Som du kanskje ser ut i frå tittel på tråden står det "?" bak svindel. Altså eit spørsmål. Om du synst det blir for dumt å spørr om andre sine meiningar om at dette kan vere svindel, så får du berre synst det. Sikkert kjempeflott for deg å meine det.

Men eg driter egentlig i dine meiningar om akkurat det og stiller eit ærleg spørsmål. Har selvfølgelig tenkt å spørre selgar, men vil først ha litt kunnskap om akkurat dette. Viss ikkje forumpolitiet TEE meiner det er for mykje forlangt då selvfølgelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...