Thomas :-) Skrevet 15. april 2003 Skrevet 15. april 2003 Jeg har det http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...10&GrpID=5&s=pl 400MHz støtte CPUen så mye? :-? Men nå min er 412Mhz hovedkorten Er hovedkorten bra og god ? :-?
Amnio Skrevet 15. april 2003 Skrevet 15. april 2003 Ja, det hovedkortet støtter 400MHz DDR, men det tilsier ikke at det kjører CPU på den hastigheten. CPU kjøres normal på 200, 266 eller 333MHz på det hovedkortet. Jeg vet dessverre ikke hvor langt dette kortet kan klokkes. Men, ja det hovedkortet er veldig bra. Hva slags CPU er det du vurderer å putte på det? Kan du eventuelt skrive litt mer om hva du ønsker å vite? Her står det mer om hovedkortet: Abit NF7. Til en del andre: Ikke la dette bli enda en "rakk ned på Thomas thread", ok?
Thomas :-) Skrevet 15. april 2003 Forfatter Skrevet 15. april 2003 Ja, det hovedkortet støtter 400MHz DDR, men det tilsier ikke at det kjører CPU på den hastigheten. CPU kjøres normal på 200, 266 eller 333MHz på det hovedkortet. Jeg vet dessverre ikke hvor langt dette kortet kan klokkes. Men, ja det hovedkortet er veldig bra. Hva slags CPU er det du vurderer å putte på det? Kan du eventuelt skrive litt mer om hva du ønsker å vite? Her står det mer om hovedkortet: Abit NF7. Til en del andre: Ikke la dette bli enda en "rakk ned på Thomas thread", ok? Før har AMD XP 2100+Boxed men død over 2455Mhz det min er AMD XP 2700+Boxed :wink:
Jarmo Skrevet 15. april 2003 Skrevet 15. april 2003 Hei Thomas ! Hvis du skal overklokke så da kan du ikke kjøpe boxed AMD Kjøp CPU + bra vifte, ok ?
Amnio Skrevet 15. april 2003 Skrevet 15. april 2003 Ja, hovedkortet vil støtte den nye CPUen. Ikke noe problem der. Men før du kjøper en ny, er du helt sikker på at den forrige har tatt kvelden? Og som jarmo sier, kjøp en bedre kjøler. Du finner et godt utvalg på microplex.no og 3dfxcool.no.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå