Gå til innhold

Spørreundersøkelse rundt Akam Boka 2008


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. Akam kommer sannsynligvis til å kjøpe inn et antall eksemplarer for bruk som premier etc. Hvor mange får vi komme tilbake til.

2. Gjerne det, men jeg tror ikke jeg la ut noen bilder i forumet i 2008. Jeg har imidlertid lagt ut en del eksempelbilder i galleriet, i forbindelse med kameratester, så om det er interesse for det kan jeg plukke ut noen av dem.

3. Mye rart, men mest tilbakemeldinger på artikler, av naturlige grunner.

Lenke til kommentar

1) Ja / Nja.

2) Nja.

3) Treff og BK, til tider i år – som "Slemme Tor".

 

1] En bok med bare andres bilder vil ikke ha den store verdien for mitt vedkommende, mindre det er snakk om svært gode og inspirerende bilder. Hvis man derimot har med litt interessant informasjon i tillegg, blir den kanskje mer verdt på sikt når man har bladd gjennom den en gang.

 

2] Blir forutsetningene/reglene for rigide ender man ikke nødvendigvis å vasse i de beste bildene fra hver deltager, og da faller ferdien av boken unødig. Jeg tror det skulle holde med krav om aktivitet for å få delta, og at bildene er fra det aktuelle året. Jeg ser for meg at man vil ha en bok med de beste bildene fra de aktuelle deltagerene.

Lenke til kommentar

1. Vil du være interessert i å kjøpe en slik bok (pris: 100 for bidragsytere, ca 450,- for andre) ?

 

Svar: Ja, betinget av at jeg har med bilde selv.

 

2. Er du interessert i å bidra med egne bilder i bildedelen (hovedbolken)?

 

Svar: Ja

 

3. I Hvilket av aktivitetene er du mest aktiv i?

 

Svar: Utfordring

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...