Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Elsker jente jeg ikke kjenner..:(


Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Hei... Det er en jente jeg helt plutselig ble forelsket i. Jeg kjenner henne ikke i det hele tatt. Jeg har bare sitt henne på tv, og da ble jeg forelsket i henne med en eneste gang. Egentlig så er hun for gammel for meg, men jeg tenker på henne hele tiden. Jeg må innrømme at hun er en popstjerne. Så jeg vet at det ikke hadde blir noe uansett.

 

Men jeg begynner og lure på hva som filler er gale med meg. Hvordan går der an og forelske seg i en jente som jeg ikke en gang kjenner. Jeg greier ikke og se meg lykkelig med andre en henne. Er det noen som greier og svare på hvorfor dette skjer, og hvordan skal jeg kommer meg over henne når jeg hele tiden ser henne ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Espen: På din alder er dette heeeelt normalt :) Så og si alle unge gutter har slike crushes. Jeg hadde en på Jennifer Anniston og en kompis av meg var betatt av Olson-tvillingene.

 

 

Jeg mener ikke dette nedsettende men det du føler nå er en overfladisk crush. Det betyr ikke at det ikke føles sterkt og virkelig eller at det ikke kan vare en stund, men jeg kan forsikre deg om at det vil gå over. Du har nok enda ikke opplevd en ekte forelskelse og du er mange år unna å vite hvordan det er å elske noen. Dette er ikke en "du er bare en unge og vet ikke hva du prater om"-ting... Men mer at du har mye mer ekte og langvarige ting å se fram til etterhvert som du blir eldre. Og det her er ingenting å bekymre seg for :)

Lenke til kommentar

Er som resten sier her. Det er helt normalt, og alle er igjennom den fasen en eller annen gang. Her er det bare å nyte den gode følelsen hver gang du ser henne på skjermen, og ta den følelsen og gjøre dagen din bedre. :) La det smitte over til alle andre, så alle rundt deg blir glade også. Her gjelder det å gjøre det beste ut av det.

 

Selv hadde jeg en kjempe-forelskelse i hu blonde i A*Teens da de nettopp hadde slått igjennom for 7-8 år siden. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...