Gå til innhold

Call of Duty: World at War bra kjøp eller ?


Imbakenneth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden du har spelt COD 4 kommer du kanskje til å bli skuffet. 4'en er mykje bedre enn 5'en. Det er vel for det meste singleplayer delen som skiller seg ut, dei er nesten identiske når det gjelder multiplayer delen. Eg har ikkje spelt heile singleplayer delen av COD 5 så eg kan ikkje sei mykje om det. Liker du spel frå andre verdenskrig kan du jo prøve dette spelet. Men personlig liker eg best COD 4.

Lykke til med kjøp :)

Lenke til kommentar
jeg lurer på er att det er mye blod i spillet ? liker ikke så veldig mye blod som som gow 2 :p

Da kjøper du ikkje COD 5 ihvertfall! Liker heller ikkje så mykje blod, det er derfor eg ikkje har spelt singleplayer delen så mykje.

 

 

ok :( jeg få se litt på filmene av Call of Duty: World at War. Men går det ann å ta vekk blode?

Endret av Imbakenneth
Lenke til kommentar

Ærlig talt! "Ta vekk blodet, ta vekk blodet!"

 

Det er en del av spillet. CoD: WaW skal være brutalt; og er derfor et 18 års-grensespill.

 

Et eller annet sier meg at du ikke helt oppfyller kravet ovenfor.. :hmm: Ikke det at jeg egentlig bryr meg om at folk overholder aldersgrensene på spill/film, men hvis blodet er et problem for deg kan jeg garantere at du vil møte verre ting i dette spillet. Folk som løper brennende og hylende rundt, kropsdeler som blir revet av, folk som kryper rundt uten ben, osv..

 

Kanskje ikke CoD: WaW er noe for deg?

Lenke til kommentar
COD5 var ganske bra første uka men så gikk jeg lei.....var spesielt online mapppa jeg synes var dårlig.Kun 1 jeg likte godt og det var Castle.

Nå er jeg tilbake til COD4 og spiller den hver dag :)

 

1+ på den;

 

CoD4 = Mye bedre holdbarhet ^^

Endret av Leaκim
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...