Gå til innhold

Vurderer å starte med LOTRO igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg spillte Lotro med engang det kom ut, spillte det i en måndte eller noe men alle kompisa minne slutta så da blei jeg lei av å løpe rundt alene.

men det jeg lurte på var om har det blitt noen store nye forbedringer? åssen er endgame for Lotro? går det mest i pvp eller pve? noen anbefalinger på hvem server jeg burde spille på (evt en med mye nordmenn)

takker for alle svar <3 å unnskyld for rettskrivinga mi, den er helt bedriten

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har spilt lotro siden det ble sluppet og etter min mening så har spillet blitt mye bedre etter det. Det er to raids på lvl 50 og et på lvl 60. En hel masse instancer og mye område å boltre seg på. Det er og en del aktivitet i monsterplay i hvert fall på Eldar som jeg spiller på.

Jeg kan jo foreslå Eldar som server, det er den serveren med mest aktivitet i monsterplay, og det er og en god del Nordmenn og andre nordiske der.

Skrevet

Pve siden av Lotro glitrer som aldri før og har aldri vært bedre noensinne. Pvp siden derimot er ett veldig trist kapittel som man helst bare vil hoppe over og aldri se tilbake på!

Skrevet

Lotro er veldig kult vis du liker å gjøre instance i blant, kanskje 1-2 ganger i uka, og ikke har lyst til å bruke hele kvelder på det.

Det er et spill hvor "normale folk" også kan mestre end game bra.

Skrevet

Du sier noe der!:D lotro er faktisk så gøy at du kan spille deg mange lvl's alene og når du får med deg folk blir det desto bedre!!

Skrevet

Der sier du virkelig noe!

Det er det jeg liker absolutt best med Lotro, du trenger ikke spille 27-7 for å klare de største/vanskeligste raids/instancer :D

Skrevet

Storkoser meg med lotro for tia. Er på vei til lvl 57. Noe av det jeg liker best er at det faktisk er mulig å ha et familieliv samtidig som man har progresjon i spillet. Heldigvis. Dessuten så er ikke kravene for å gå fra et lvl til neste etter 50 særlig stor heller. Endrer seg med ca 8-10 %. Deromkring. Det er mye å gjøre og masse quester med gode historier. Et flott spill for den som ikke har 9 timer om dagen å sette av..men kanskje heller 1 til 2. Selv med så lite tid får man gjort mye.

Skrevet (endret)

Fikk lastet ned oppdatert klient i natt, så jeg starter vel opp igjen idag. Forkaster min lvl 4x champ på laurelin og migrerer til en av de andre serverne tenker jeg. Har enda ikke bestemt meg for om det blir Snowbourn? eller Eldar, men heller mest mot sistnevnte i øyeblikket. Grunnen til at jeg gav opp førstegang var mangel på et bra kin, så blir å prioritere å finne meg et godt kin fra starten av denne gangen.

MoM er på vei i posten, så blir vel en Warden på meg. Gambit systemet virket spennende og utfordrende, og legendary våpensystemet virket morsomt.

Er det slik at alle spillere får nyte av den "welcome back" uken? Jeg kunne tenkt meg å resubbe idag,men om jeg får en uke gratis om jeg venter til mandag er det mulig jeg venter.

Edit:

Heter jo ikke guild....

Endret av Konamixx
Skrevet

lurer litt på åssen det er endgame? dere sier det er lett for alle å bli med på allt å veldig velkomment for nye spillere. men åssen er det for hardcore delen av spillerne? finnes det hardcore elementer og progress? eller er det bare tut å kjør igjennom allt pve content?

Skrevet

Ble til at jeg kjøpte MoM fra accountsiden min isteden, men jeg ser ikke at jeg fikk 30 dager spilletid? Følger ikke dette med når du kjøper over nett?

Pokker så lang tid den updatern bruker på å update gamedata og. Tar jo evigheter.

Skrevet

Jaja, grunnen til at jeg kjøpte var at jeg fikk det der og da. Kostet litt mer, men jeg overlever:P Fikk startet meg en Warden igår og kom meg til level 8.

Hadde glemt at LOTRO er så vakkert som det faktisk er. Når alt kjøres på full pupp ser det rimelig lekkert ut (utenom skyggene må være bugget eller noe).

Skrevet

Versjon 178,15 bruker jeg

Jeg har prøvd nesten samtlige drivere etter det (med unntak av de helt nyeste noe jeg hører andre fortsatt sliter med så regner med at ikke de heller funker) og ingen funker. Alle gir shadowflicker eller hva nå enn de kaller det.

Skrevet

Heisann, jeg har spilt wow i 2 år og har kommet så langt i spillet som jeg føler jeg klarer. Jeg får ikke mer ut av wow siden det krever flere spillere for å utrette noe, noe jeg har vansker med. Jeg er interessert i Lotro siden jeg har hørt at det er mye du kan gjør alene som kan more meg veldig. En ting jeg lurer veldig på er... Har dette spillet noen sammenheng med filmene/bøkene i det heletatt? får du se aragorn som konge eller et eller annet? Det er vel ikke et helt nytt univers?

Skrevet
Heisann, jeg har spilt wow i 2 år og har kommet så langt i spillet som jeg føler jeg klarer. Jeg får ikke mer ut av wow siden det krever flere spillere for å utrette noe, noe jeg har vansker med. Jeg er interessert i Lotro siden jeg har hørt at det er mye du kan gjør alene som kan more meg veldig. En ting jeg lurer veldig på er... Har dette spillet noen sammenheng med filmene/bøkene i det heletatt? får du se aragorn som konge eller et eller annet? Det er vel ikke et helt nytt univers?

Det har en viss sammenheng med bøkene/filmene ja.

Du har de såkalte "Book" questsa som er quests hvor du ofte møter kjente folk fra bøkene/filmene.

Og man er jo i Midgard da, slik som Tolkien lagde det, er ikke noen nye steder.

Man får ikke se Aragorn som konge ;)

Skrevet

Da gikk jaggu hele kvelden bort på Lotro. Da jeg logget inn fant jeg tilfeldigvis to personer som skulle ta den første "instancen" (spider bane). Endte opp med at vi questa sammen hele kvelden. Hadde glemt hvor bra community det er i dette spillet. En kar presterte å skrive noe i LFF chatten som han skulle skrive i fellowship chatten. 2 sek senere kom han med en unnskyldning for at han spammet :p Litt annet enn det jeg har sett i andre mmo's.

Nådde lvl 14 idag og storkoser meg med min Warden. Trivelige folk på Eldar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...