Gå til innhold

Noen som har tips til nye band?


TheSleepwalker

Anbefalte innlegg

Hører på Nightwish,Delain, Evanescence, After Forever, Disturbed.(noen ganger system of a down og pagans mind.)

 

Og noen få sanger av:

 

Within temptation(the howling)

Cradle of filth (nymphetamine)

Bullet for my valentine(scream aim and fire)

Lacuna Coil(our truth)

Muse (knights of cydonia)

 

Noen som har anbefalinger av noen flere band(eller sanger) dere tror jeg liker??

Endret av kristianfredrik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
spørs hvilken musikk sjanger du er ute etter, har verken hørt noen av de artistene du har ramset opp, så jeg vet ikke helt sjangeren du vil ha tak i

Hvis du ikke har hørt om Nightwish eller Within temptation, så tror jeg ikke du har den musikk smaken som han har...:p

 

Bullseye :p Er ikke no vits at jeg skriver musikksjanger når man allikevel må ha hørt på dem for å vite om andre band som kan være noe. Og kan man noe som helst om sjangeren har man hørt noe av de jeg ramsa opp.

Lenke til kommentar
spørs hvilken musikk sjanger du er ute etter, har verken hørt noen av de artistene du har ramset opp, så jeg vet ikke helt sjangeren du vil ha tak i

Hvis du ikke har hørt om Nightwish eller Within temptation, så tror jeg ikke du har den musikk smaken som han har...:p

 

Bullseye :p Er ikke no vits at jeg skriver musikksjanger når man allikevel må ha hørt på dem for å vite om andre band som kan være noe. Og kan man noe som helst om sjangeren har man hørt noe av de jeg ramsa opp.

 

metall, rock, blues, contry, reagy? har en finger i de fleste sjangre så jeg kan kanskje finne noe om du sier hvilken sjanger du er ute etter :tease:

Lenke til kommentar
Kan sikkert finne noen...

 

Leave's Eyes

Visions of Atlantis

Oktavia Sperati

Epika

Theatre of Tragedy

Leaves' Eyes, Octavia Sperati og Epica er riktig staving.

 

Andre band som kan nevnes:

Sirenia og Tristania (de første skivene er betydelig hardere enn de siste)

To-Mera og Stream of Passion (noe særere enn mye annet her)

Delain

 

EDIT: sitter forøvrig å hører igjennom Sirenias nyeste album for øyeblikket ;D

Endret av NorthWave
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...