Gå til innhold

Spille som norsk i BF Secret Weapons of WW2.


Anbefalte innlegg

Jeg lurer på.. når man får spillet telemark.. er man da norske folk? Så når man komuniserer med radioen så snakker dem norsk? Det hadde vært kjempekult. Dem snakker jo allerde : Italiensk , Engelsk , Amerikansk , Fransk og Japansk. NORSK OGSÅ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
mener å huske det var Rjukan, ja. og det blir nok mest sannsynlig engelske folk man spiller. det hadde vært meget tøft med norske stemmer, dog :)

Uten at eg veit kva som er tenkt i spelet, ville det utan tvil vera mest autentisk med norske stemmar, dersom det er tungtvatn-aksjonen som blir gjengitt. Denne aksjonen var det jo norske soldatar som gjennomførte.

Lenke til kommentar
Hadde vært kult! Burde jo være en smal sak for DICE å få tak i en normann i grilldress på svenske-grensa og dratt'n inn i et lydstudio der borte. De kunne sikkert betalt med svenske kjöttbullar også! :lol:  :lol:  :lol:

 

hadde de gjort det hadde det jo vært fare for at de dro en skikkeli rusten halv-alkoholisert østfålling, da...:p nei, takke meg til audition...

Lenke til kommentar

det var norske kommando soldater som tok ut rjukan anlegget, men det var engelsk-ledet operasjon med engelskmenn med mener jeg å huske og da snakket de engelsk, men når de har så mange språk allerede så er det jo ikke umulig at det desverre blir norske stemmer. norsk passer ikke til slike ting, det høres utrolig teit ut.

Lenke til kommentar

Var egentlig en 30 britiske kommando-soldater som skulle ødelegge Vemork-fabrikken. De norske hjemmefrontsoldatene skulle fungere som veivisere og få de britiske styrkene trygt ned på bakken. (ordne landingsplass). Da dette ikke funka så fiksa de det sjæl. Ikke en jevla brite var med *stoltoveråværenordmann*

 

Men hadde vøri kult med norske stemmer ja. "Føtte grisen som vi sliter her nå, me trenger litt backup nuh!" Vurderer å kjøpe BF1942 serien..

Lenke til kommentar

pingviner blir vel litt drøyt, ja... husk på at de er svensker, da... de er vel ikke SÅ desorienterte...:lol:

 

menneh, jeg synes liksom ikke jeg hører folk fly rundt og skrike "kom igjen, kom igjen, kom igjen!", "jeg trenger forsterkninger!" og "legeee!", det kan i alle fall ikke bli annet enn en dårlig parodi...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...