Gå til innhold

Half Life - Historie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Half Life, det er det beste spillet i historien mener jeg. Men en ting med half life er at det er et veldig åpent spill, eller lettere sagt, man sitter igjen med en haug med spørsmål (ihvertfall jeg! :))

Så inn til temaet. Half Life. Det er jo sikkert at starten i Half Life 1 var at et eksperiment mislykkes og det åpnes flere "portaler" mellom vår verden (jorda) og "deres" verden (Xen). Dette er jo klart. Men når vi fortsetter historien inn til City 17, da begynte jeg å bli litt forstyrra. Alt var jo bare random (synes ihvertfall jeg igjen! :D), og Combine, hva var/er det for noe. Sist når vi var med Gordon Freeman i Black Mesa møtte vi jo hoppende headcrabs som hoppa ut av alle ventilasjonssystemer, og masse forskjellige "aliens" som f.eks "The Vortigaunts" som skjøt en grønn stråle på deg. Men nå som vi er med i toern kommer vi ut av toget til en by, som er kontrollert med jernhånd av the Combines. Vel nå kommer nærmer jeg det jeg skulle fram til!

Er det noen her som sitter med litt artige, mystiske eller kanskje litt ukjente forklaringer på det som forvirrer deg i historien. Det jeg tenker på er feks hvor kommer Gordon Freeman fra når han kommer med toget, hvor i verden er det her og hvordan kom the Combines inn i bildet, eller bare gi en forklaring på historier som du har en hypotese på!

Håper dette kan bli diskutert og at noen spørsmål blir løst både for dere (hvis det er noen som lurer på det da :D) og for meg ;)

Happy stories ;P ^^

(Btw, fant ingen andre emner om dette, så hvis det fins et må jeg bare beklage for å ha lagd et nytt)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Då trådstarter er introdusert til Half Life-kategorien og har fått to gode forslag til eksisterande trådar om tema, stenger eg tråden. Vidare diskusjon kan fortsette i ein av dei eksisterande trådane.

Som ny brukar oppfordrar eg trådstartar til å bruke litt tid til å sjå seg rundt på forumet. Det er mykje spennande ein kan finne her. Skulle det vere spørsmål har vi ein tilbakemeldingskategori ( https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=179 ), ein kan og stille moderatorer spørsmål om det er behov.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...