Erik_shs Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 (endret) Hvor spiller du poker online for ekte penger.?=) Endret 23. januar 2009 av Erik_shs
Prusk Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Er du gammel nok kan du registrere deg på www.yourpokercash.com og få noen hundre dollar gratis..
Bikkebakke Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Her er det jo eit lass med moglegheiter. Det er vel berre til å google? Men dei eg har pla brukt er: www.pokerstars.com www.fulltiltpoker.com Likar best pokerstars, men du må laste ned programvare for begge desse sidene, som kanskje er det beste. Ikkje bli avhengig no da!
Erik_shs Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Skrevet 23. januar 2009 Er du gammel nok kan du registrere deg på www.yourpokercash.com og få noen hundre dollar gratis.. Helt grattis?? Har blitt hacha, og noen har brukt 10000 fra kortet mitt, fordi jeg har registrert visa kortet mitt. www.yourpokercash.com er den til å stole på?
klabbus Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Jeg vil også anbafele pokerstars.com De jeg bruker mest selv. Er du relativt nybegynner vil jeg anbefale deg å spille for det meste tournys til å starte med. Ett eller to bords sit and go er bra alternativ. Fort gjort å bli blakk i cash games, og på bord med lave limits lærer man absolutt ingenting.
Prusk Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 (endret) Jeg har til nå hentet ut 250 $ fra siden. Du må registrere deg der, sende inn et bildebevis at det er deg sammen med en håndskrevet kode på en papirlapp du legger ved siden av legitimasjonen.. (tok førerkort, hvor jeg maskerte personnummer og andre nummer i paint, med bilde fra mobil.. ) Du må ha xxx antall rakede hender etc, men det bør være overkommelig på de fleste sider. Tilbudet gjelder også bare på sider du ikke har registrert deg på tidligere. Forøvrig veldig lett å tilte når man spiller med penger man aldri har hatt i hånden... For å ta ut penger av enkelte sider, kan det være litt større problemer. Jeg har opprettet en neteller konto, hvor jeg kan ta ut til norsk bank/sette inn på en annen pokerside. På denne måten slipper jeg å gi fra meg kortnummer til en rekke pokersider. I forhold til å "lære" ting, så må man bette etter hvor god man tror de andre er. Man kan ikke bløffe på cashgame mot en idiot. På samme måte vil denne idioten sannsynligvis call'e høye bets / bets over potodds med runner eller runner-runner. I lengden bør du vinne stort mot dem om du vet hva du spiller mot. Selv prøver jeg å holde meg til NL50 og NL100 (BB 0,5 og 1$), på høyere innsatser vinner jeg for lite, med for stor risiko.. BB 0,2 kan være greit å spille på, der har du som regel en liten blanding av folk. Noen veldig gode, noen veldig dårlige og noen som er helt grei. Endret 23. januar 2009 av Sovehest
Erik_shs Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Skrevet 23. januar 2009 Jeg vil også anbafele pokerstars.comDe jeg bruker mest selv. Er du relativt nybegynner vil jeg anbefale deg å spille for det meste tournys til å starte med. Ett eller to bords sit and go er bra alternativ. Fort gjort å bli blakk i cash games, og på bord med lave limits lærer man absolutt ingenting. Registrerte meg nettopp på pokerstars. Men har ikke penger. Må nok bruke visa kortet. Men er det sikkert metodeå bruke visa kortet. Kortet mitt blir ikke hacka eller noe sånn?
Prusk Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Pokerstars er sikker så lenge du ikke har en "key-logger" på PCen.. =)
Erik_shs Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Skrevet 23. januar 2009 Pokerstars er sikker så lenge du ikke har en "key-logger" på PCen.. =) hva er det? Hvor mye albefaler du at jeg skal ta ut fra visaen for første gang?
Prusk Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Om det er bonus fra siden, mest mulig.. Om du tror du kommer til å tape, eller aldri har spilt poker før, minst mulig.. =)
Essem Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=449315&hl= Du kan forresten ikke lage aldersgrense på tråder. Endret 23. januar 2009 av -drugiS-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå