Gå til innhold

Noen som spiller Freelancer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som spiller Freelancer eller har spilt det, kanskje på tide å grave det fram?

Dette er etter min mening det et av de beste romskip/RPG/sim som har blitt laget.

Noen som spiller det online? Spillet har en aktiv online del med mange servere som fremdeles lever etter 6-7 år. Spiller selv på The Voidserver, www.voidserver.com, en server med massevis av nytt innhold til det orginale.

Hadde vært kult å finne andre som fremdeles spiller Digital Anvil og MS sitt 6-7 år gamle sapces shooter/RPG/sim.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349
Skrevet

Spilte Freelancer før :love:

Enormt kult spill, ga opp rett og slett fordi jeg ble lei av spillet.

Skrevet (endret)

Du burde finne det fram igjen og ta en tur online. Fremdeles utrolig kult og masse nye ting på en del av online serverne. :)

Hvis du bestemer deg for å prøve igjen kan jeg bli funnet på Voidserver.com som Spacemarine_E, hjelper gjerne nye eller folk som starter igjen.

Endret av Spacey
Skrevet

Freelancer er rett og slett et kjempe spill :)

Husker jeg og noen kamerater satt klistret til skjermen i et ukjent antall timer hehe

Skrevet

Voidserver.com en av de beste serverne der ute :) den har en egen utvidelse av spillet med:

The 2115 Series mod now encompases many additional things, players new to The Void will enjoy:

Dynamic Economy on all 2,579 Bases

Player Dockable Capital Ships with mooring and equipment

115 Different and unique systems, Each is heavily populated

2,579 Dockable locations each with missions, ships and individual commodity prices.

Clan Bases

271 Commodities

50 "Real 3d" Systems

New Factions

Many new wrecks

Flyable Cruiser, Destroyer and Capital Ships with Mooring

Many new weapons and loadout possibilities

New and different ships

På tide å tørke av dashbordet å fly igjen? vel, vel, hvis noen stikker innom send meg en PM

Brukernavn på Voidserver: Spacemarine_e :) sees?

Skrevet

Spilte singleplayer veldig mye før, har enda ikke funnet et spill av samme sjanger som har vært like bra.

Godt mulig jeg prøver det ut igjen online, bare jeg finner den orginale cden...

Hvordan er det å spille online, mister man alt når man dør?

Skrevet

Nei man mister ikke alt når man dør, heldigvis ellers ville jeg vært blakk for lenge siden:P , og det kan bli veldig gøy å spille online hvis du finner noen folk som du henger sammen med, sloss med eller blir medlem i en klan slik som jeg er.

Er medlem av The Black Legion som er en Warhammer inspirert klan, og det finnes mange andre klaner og grupper. Hvis du ikke vil melde deg inn i en klan, men likevel vil ha noen å henge sammen med kan du alltid lage en AoF (Alliance of freelancers)eller EVIL (sier seg selv) som ikke er klaner, men mer en gruppe mennesker som liker å få nye venner online eller bare henge litt med folk med samme interesser.

Voidserver.com den er virkelig verdt å prøve hvis du likte original Freelancer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...