Gå til innhold

[Løst]Er ZMA bol? ( anabolic )

magnho

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, jeg har planer om å bestille meg 2 bokser ( 240 kapsler ) med ZMA.

Det står jo at dette øker testosteronet i kroppen din, og du får bedere søvn osv osv osv.

Men har også hørt at ZMA øker hormonene dine eller noe med 30%...

Å man skal jo ikke kødde for mye med hormoner..

Å når man begynner å ta piller for å øke hormoner så vil det jo si at dette er ett slaks bol aka Steroids..

Jeg vet ikke helt jeg :p om dette er ett slags mini bol eller om det er 100% rent eller hva det er, håper noen kan svare på spørsmålet mitt.

Her er det ZMA jeg skal bestille å: http://www.kost1.no/product_info.php?products_id=51

Takker på forhånd, har fått mange gode svar her inne, tusen takk:)

Endret av magnho
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du kan trygt kjøpe ZMA. Det gir deg ikke automatisk høyere testonivåer heller. Men hvis du har underskudd på mineraler/vitaminer kan det hende at testonivåene dine er senka pga det, og da kan ZMA gi deg et boost.

Skrevet
Nei, du kan trygt kjøpe ZMA. Det gir deg ikke automatisk høyere testonivåer heller. Men hvis du har underskudd på mineraler/vitaminer kan det hende at testonivåene dine er senka pga det, og da kan ZMA gi deg et boost.

oki

Skrevet

Magnesium sies hvertfall å hjelpe på søvnen. Mens B6 ryktes å påvirke hjerneaktiviteten under REM-søvn, som da kanskje gjør at man husker drømmene bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...