Gå til innhold

[Løst]Ustabil internettilkobling på pc via N95 8GB


Anbefalte innlegg

HOPP TIL BUNNEN FOR KUN PROBLEM:

 

Har til nå brukt One touch access på windows xp mot min Nokia N95 8GB med gode erfaringer.. Det har bare fungert knall..

 

Men her om dagen valgte jeg å reparere windowsen min, og mistet i den anledning en del drivere, selfølgelig også til mobilen..

 

Så kommer det interessante.. Hvor lett det faktisk er å finne drivere til mobilen min.. Etter 3 timer fant jeg ut UMULIG. Og da jeg hadde Nokia Ovi suite fra før av, så hjalp jo ikke den installeren noe. (Som forøvrig kun er webinstaller, noe som er klønete når man ikke har internett på windowsen, men kun andre OS..

 

Men etter å ha fått lånt litt andre mobile bredbånd, og lagt inn sys filer og dll filer som jeg fant på nettet etter beste evne, sa også det stopp. Fant rett og slett ikke filene jeg trengte..

 

Prøvde da Nokia pc suite, som forsåget fikk inn en del drivere, men modem driveren ville ikke ordentlig inn.. Men fant filene denne trengte alene på nettet..

 

PROBLEMET:

 

Prøblemet nå er at internett tilkoblingen via One Touch Access er rimelig ustabil, detter ut ganske ofte.. Og får bare oppgitt at den er tilkoblet med 115 KBps eller noe, da det tidligere har stått 460..

Har også slettet Nokia PC suite, kun beholdt Nokia Ovi Suite..

Enhetsbehandling sier at alle driverene er tipp topp..

 

 

Noen tips til hvordan få denne tilkoblingen stabil igjen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...