miceiken Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 (endret) Her er forslaget mitt. Etter mange dager tenking, noen bestillinger og avbestillinger har jeg nå komme til (noe jeg tror er) en PC som fyller mine krav. Dette skal nesten være pure gaming PC, til en sum av ca. maks 15k. Ingen eksterne komponenter som mus, tastatur og skjerm. Kan noen se over det og kommentere, evt. komme med nye / bedre komponenter. Endret 21. januar 2009 av miceiken
vesleengen Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 fungere skal det... men utifra de testene jeg til nå har sett av nye 295GTX som du får XFX sin vers. av på komplett til 500kr mer så er den verdt det.... da den drar nesten dobbelt antall FPS på bla farcry 2 en 4870x2.... ellers så er kabinett en smaksak... psu er sterk nok og av god kvalitet... ram er ok med 1,65v kunne kanskje gått opp til 1600MHz ram?
miceiken Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Skrevet 21. januar 2009 (endret) Nå har jeg generelt sett lite peiling på hardware, men hva er det som skiller XFX sitt ut fra de andre? Ser de ikke har dem på lager, og jeg vil helst ha PCen asap. EDIT: Fikk nettopp øye på to tester og de viser slik: 3DMark Vantage - Feature: 3DMark Vantage - Texture: Virker tydeligvis som 4870x2 er bedre Endret 21. januar 2009 av miceiken
vesleengen Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 denne testen må tas med en klype salt.... står ingen ting om spesifikasjoner på test systemet, eller hvilken driver som blir brukt.... samtidig så er det ingen ting som tyder på at 4870x2 er bedre i spill kontra 295gtx da grafen ikke viser test til spill
miceiken Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Skrevet 21. januar 2009 (endret) Har du et alternativ til XFX sitt som er like bra MEN til samme pris? Du ser, XFX kommer ikke inn før den 1. Mars, og jeg akter ikke vente lenger enn en måned. Endret 21. januar 2009 av miceiken
vesleengen Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 XFX er normalt billigere fordi XFX ikke har skikkelig viftestyring men kan hende noen andre nettbutikker har den... mn sjekk etter fler tester... sjekk youtube feks?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå