Gå til innhold

Warhammer Online: hvilken server er bra

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisan, etter å ha gått meget lei wow så kjøpte jeg med warhammer idag.

Så det jeg lurte på er hvilken server som er bra? Gjerne med en del norske og bra aktivitet.

-Pydi

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Heisan, etter å ha gått meget lei wow så kjøpte jeg med warhammer idag.

Så det jeg lurte på er hvilken server som er bra? Gjerne med en del norske og bra aktivitet.

-Pydi

Eltharion og Karak Eight Peaks er de største og med mest aktivitet. Henholdsvis ORVR og CORE servere.

Skrevet

Skal du roller order anbefaler jeg Dragonback mountens.

Ikke den største serveren, men er vel kanskje på 2 eller 3 plass. Mye action og order kjemer bedre og bedre for hver dag som går. men vi trenger desverre mer order på den serveren.

Roller du på den serveren, er du med på å balansere en serverer som trenger det, og du får 20% (?) renow og xp bonus der.

Håper å møte på deg:)

Skrevet
Den serveren kan umulig være på 2 eller 3 plass om man får xp bonus der?

Du får XP bonus om du spiller Order på Eltharion også.. Tror generelt at antall spillere har sunket utrolig mye, spesielt i europa.

Rerollet forresten en Squig Herder på K8P i går, om noen har lyst å levle sammen, ta kontakt :)

Skrevet
Den serveren kan umulig være på 2 eller 3 plass om man får xp bonus der?

Du får XP bonus om du spiller Order på Eltharion også.. Tror generelt at antall spillere har sunket utrolig mye, spesielt i europa.

Rerollet forresten en Squig Herder på K8P i går, om noen har lyst å levle sammen, ta kontakt :)

Oj, såpass. Har ikke spilt på en stund.

Skrevet

Er vel generelt lite folk på alle serverne. Og skal du ta PQ burde du vel ha en guild med deg. PQ funket særdeles dårlig når jeg sluttet.

Har de enda ikke fått global chat? Var inne igår men kunne ikke finne det. Disse region chattene er jo ubrukelig. Er jo aldri noen som svarer.

Gjest medlem-105082
Skrevet

Følte meg utrolig aleine uten global chat. Hadde vært flott om noen kan bekrefte om det er kommet eller ikke, da jeg ikke har spilt på mange måneder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...