pydi Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Heisan, etter å ha gått meget lei wow så kjøpte jeg med warhammer idag. Så det jeg lurte på er hvilken server som er bra? Gjerne med en del norske og bra aktivitet. -Pydi
Uglegutt Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Heisan, etter å ha gått meget lei wow så kjøpte jeg med warhammer idag. Så det jeg lurte på er hvilken server som er bra? Gjerne med en del norske og bra aktivitet. -Pydi Eltharion og Karak Eight Peaks er de største og med mest aktivitet. Henholdsvis ORVR og CORE servere.
MysticoN Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Skal du roller order anbefaler jeg Dragonback mountens. Ikke den største serveren, men er vel kanskje på 2 eller 3 plass. Mye action og order kjemer bedre og bedre for hver dag som går. men vi trenger desverre mer order på den serveren. Roller du på den serveren, er du med på å balansere en serverer som trenger det, og du får 20% (?) renow og xp bonus der. Håper å møte på deg:)
Christeven Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Den serveren kan umulig være på 2 eller 3 plass om man får xp bonus der?
Uglegutt Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Den serveren kan umulig være på 2 eller 3 plass om man får xp bonus der? Du får XP bonus om du spiller Order på Eltharion også.. Tror generelt at antall spillere har sunket utrolig mye, spesielt i europa. Rerollet forresten en Squig Herder på K8P i går, om noen har lyst å levle sammen, ta kontakt
NoobCannon Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Har en på Dragonback, byttet til Eltharion pga at det var ingen som gjorde public quester.
Christeven Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Den serveren kan umulig være på 2 eller 3 plass om man får xp bonus der? Du får XP bonus om du spiller Order på Eltharion også.. Tror generelt at antall spillere har sunket utrolig mye, spesielt i europa. Rerollet forresten en Squig Herder på K8P i går, om noen har lyst å levle sammen, ta kontakt Oj, såpass. Har ikke spilt på en stund.
Konamixx Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Er vel generelt lite folk på alle serverne. Og skal du ta PQ burde du vel ha en guild med deg. PQ funket særdeles dårlig når jeg sluttet. Har de enda ikke fått global chat? Var inne igår men kunne ikke finne det. Disse region chattene er jo ubrukelig. Er jo aldri noen som svarer.
Gjest medlem-105082 Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Følte meg utrolig aleine uten global chat. Hadde vært flott om noen kan bekrefte om det er kommet eller ikke, da jeg ikke har spilt på mange måneder.
MysticoN Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 har kommet region chat, men heller få som bruker den. Skaff deg en sikkerlig guild, Guild vil alltid overgå region chat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå