Gå til innhold

Red Alert 3 endelig til PS3 (PS3)


Anbefalte innlegg

Det er klart, men ein god PC kostar fort meir enn 1500 som du får ein konsoll for i dag. Då får du ein konsoll som kan kjøre alle spel som blir lansert til konsollen utan å tenke på ytelse.

 

Ein kan sikkert bruke X360-kontrolleren på PC og, har faktisk ein mottakar for sånt sjølv, men har ikkje PC til å dra noko særleg av spel.

 

RTS til konsoll synest eg er grusomt. Hadde eg prøvd det for mange år sidan og spelt ein del ville det sikkert vore meir naturleg, men etter å ha spelt RTS på PC sidan Warcraft og C&C er det heilt utenkeleg å spele det på konsoll.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg er negativ til RTS fordi det er ein sjanger som fungerer langt betre med mus og tastatur. FPS går heilt fint, men litt redusert kontroll har du alltid.

 

Alt fungerer, men det er naturleg at RTS på konsoll ikkje er noko stor hit når det normalt ikkje krever så mykje av PC-en og som sagt fungerer langt betre med mus og tastatur.

 

Piggdekk fungerer betre på vinterføre enn sommardekk, men sommardekk vil og kunne brukast med litt reduserte egenskaper. :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...