Gå til innhold

150 000 i Norge fakturert ulovlig via sms-reklame. Jeg vet hvem de er…


Anbefalte innlegg

Det kan hende at denne ”nyheten” alt har blitt nevnt i en annen post, men ettersom søkefunksjonen ikke virker for øyeblikket har jeg ikke funnet det noe sted på forumet.

 

Etter ”oppfordring” fra en av våre kjære moderatorer har jeg blitt nødt til å fjerne all informasjon om svindlerne…

 

Hvis du er en av de som har / kommer til å mottatt denne sms’en bør du lese videre.

 

«Hei! Du mottar denne meldingen fordi du er registrert hos lagersalgnorge.com eller er en av våre partnere. Endelig åpner vi, med fantastiske priser! God handel!»

 

Det det egentlig står er: ” Ha ha, nå har vi fakturert deg 5 NOK for å ha sendt deg spam per sms. Dere kan ikke finne ut hvem vi er.”

Vel, vi kan finne ut hvem dere er. Jeg vet…

 

Som de fleste av dere nå forstår har 15 000 vilkårlige Nordmenn blitt svindlet de siste dagene. Dette har Herr Gomez og Herr Vang gjort ved å sende ut en sms som fakturerer deg 5 kroner på mobilregningen.

Se her for mer info i Dagbladet.

 

Nå er det altså slik at websiden Lagersalg Norge er drevet av selskapet Markveien 54 AS.

 

Markveien 54 AS er med andre ord et lite selskap som svindler mennesker. Bak selskapet står dagligleder Sensur og styrets leder Sensur.

 

Sensur (Lite gjennomtenkt Sensur, trodde du virkelig ikke at vi skulle finne deg?)

 

Herr Sensur har prøv å skjule seg litt bedre, men vi vet at han bor i Sensur, 2004 Lillestrøm. Han skulle derfor ikke være svært vanskelig å finne.

 

God jakt folkens!

post-64782-1232477522_thumb.jpg

Endret av Dr.Ittsekk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uthenging av personer med navn og adresse er ikkje tillatt. Vennligst fjern alle persondata frå både tekst og bilete. Emnet kan sjølvsagt diskuterast, men forumet skal ikkje være noko bøddel som henger ut personar. Sånt har me rettssystemet til.

 

Blir ikkje informasjonen fjerna blir det sensurert av moderator. :)

Lenke til kommentar
Uthenging av personer med navn og adresse er ikkje tillatt. Vennligst fjern alle persondata frå både tekst og bilete. Emnet kan sjølvsagt diskuterast, men forumet skal ikkje være noko bøddel som henger ut personar. Sånt har me rettssystemet til.

 

Blir ikkje informasjonen fjerna blir det sensurert av moderator. :)

Da skulle all informasjon som kan føre til rettferdighet være fjernet og svindlerne kan nå trygt fortsette sin skruppelløse utnyttig av ærlige Nordmenn…

Lenke til kommentar
Uthenging av personer med navn og adresse er ikkje tillatt. Vennligst fjern alle persondata frå både tekst og bilete. Emnet kan sjølvsagt diskuterast, men forumet skal ikkje være noko bøddel som henger ut personar. Sånt har me rettssystemet til.

 

Blir ikkje informasjonen fjerna blir det sensurert av moderator. :)

Da skulle all informasjon som kan føre til rettferdighet være fjernet og svindlerne kan nå trygt fortsette sin skruppelløse utnyttig av ærlige Nordmenn…

Går det an å gå en plass for å finne ut hvem det er som har tatt pengene?

Lenke til kommentar
Uthenging av personer med navn og adresse er ikkje tillatt. Vennligst fjern alle persondata frå både tekst og bilete. Emnet kan sjølvsagt diskuterast, men forumet skal ikkje være noko bøddel som henger ut personar. Sånt har me rettssystemet til.

 

Blir ikkje informasjonen fjerna blir det sensurert av moderator. :)

Da skulle all informasjon som kan føre til rettferdighet være fjernet og svindlerne kan nå trygt fortsette sin skruppelløse utnyttig av ærlige Nordmenn…

Går det an å gå en plass for å finne ut hvem det er som har tatt pengene?

Personer som har de nødvendige rettighetene til å kunne kredittsjekke bedrifter og privatpersoner kan benytte sin fordringsadministrasjonskontakt.

Rent teoretisk sett vil det kunne være mulig å sende trådstarter en PM og be om informasjon om svindlerne. Undertegnede legger åpenbart dette kun frem som en hypotese…

Endret av Dr.Ittsekk
Lenke til kommentar
Ser det står Sensur i rødt.

 

MODS ER KOMMUNISTER! DØDØDØDØØØØØ!!!!!!!!

Vi ønsker ikke forhåndsdømming og uthenging av personer som ikke har fått saken sin prøvd i rettssystemet. Det er det totalt motsatte av å være kommunist, så det innlegget er et av de dummeste jeg har lest.

 

Når det er sagt... var det ikke i Markveien 54 det en gang lå en PC-sjappe? Jeg følte at de forsøkte å lure meg trill rundt den gangen jeg var innom der. Skulle ha en AMD CPU til et hovedkort, men de prøvde å få meg til å kjøpe både Hovedkort, ram, cpu, skjermkort osv fordi AMD var så dårlig (!). Kanskje de samme folka?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...