Gå til innhold

Hva syns du om norske spillmiljøet?


Anbefalte innlegg

Vi har idag en god del norske spillsider og de som utmerker seg mest er vel sider som:

 

Gamer.no

Catch-Gamer.no

Battlefield.no

 

Og en rekke mindre sider også. Hva syns du er bra og dårlig med dagens spillsider ? Hva mangler og hva ville du hatt ? Personlig syns jeg det er et stort mangel på et ordentlig community her i Norge for spill. Jeg syns alle har sine svakheter og styrker.

Hvordan ville den ultimate spillsiden sett ut for deg? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den ultimate spill-siden for meg ville vært en nettside hvor alle spill ble kategorisert under konsoll, og listet i alfabetisk rekkefølge, slik at jeg lettere kunne ha funnet frem til artikler og annet materiale om nettopp de spillene jeg liker. I tillegg burde siden hatt en forum/chat-del, samt et slags "community" slik man finner på f.eks "Steam Community", slik at man kunne opprette vennenettverk med andre gamere, og skape grupper, for eksempel for klanen sin. Slik gamer.no ofte har, burde det selvsagt også vært konkurranser.

 

Og sist men ikke minst; Akkurat som catchgamer, burde spillsiden hatt egne servere i de fleste populære spill (CS:S, CS 1.6, L4D, BF2 osv.)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Vanskelig og framstille den ultimate spillsiden utenatt noen vil klage.

Personlig syns jeg Gamer.no er ett utrolig bra spillsted. Ser bestandig etter anmeldelser, demoer, erfaringer osv.

 

Catch-gamer sitt forum kan til tider være veldig useriøst imo.

Catch-gamer skriver ikke så veldig mye om de nyeste spillene, men mest i spilleligaer, slik som ESL, CPL osv.

 

Har ennå ikke vært innom Battlefield.no, er den siden å anbefale ?

_

 

Så av personlige erfaringer, syns jeg Gamer er best.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...